וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומים המאושפזים: הסבתא שוחררה, מעצר ההורים יוארך

25.1.2012 / 8:21

בתום לילה של חקירות שוחררה בתנאים מגבילים אמה של אם הפעוטות המאושפזים לאחר שעל פי החשד טולטלו על ידי הוריהם. מצב הבן מוסיף להיות אנוש, שיפור במצב הבת

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד)

הוריהם של התאומים המאושפזים עדיין במצב קשה ואנוש בבית החולים שיבא - תל השומר יובאו בהמשך היום (רביעי) לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב לאחר לילה של חקירות ומתן עדות במעצר. סבתם של התאומים, אמה של האם, שוחררה הבוקר בתנאים מגבילים בתום חקירתה. היא נעצרה אמש יחד עם ההורים, ככל הנראה מאחר ונהגה לשמור על הילדים והתעורר החשד כי היא מעורבת בחבלה שנגרמה לפעוטות הסובלים משברים וחבלות בכל חלקי גופם. מצבו של הבן מוסיף להיות קריטי בעוד שמצב הבת השתפר בימים האחרונים.

השלושה נעצרו אתמול לאחר בעקבות פרסום מסקנות דו"ח רפואי שקבע כי התאומים שאושפזו ביום שלישי שעבר אינם סובלים ממחלה נדירה, אלא על פי החשד החבלות נגרמו על ידי גורם חיצוני. פרקליטם של בני הזוג, עו"ד ציון אמיר אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי ההורים עברו חקירה, נגבו מהם עדויות, "אבל מדובר בתעלומה רפואית ולא תעלומה פלילית". הוא הוסיף כי מצב התינוקות בני הארבעה חודשים "מדאיג". לדבריו, צוות ההגנה של הורים צפוי להזמין חוות דעת רפואית נוספת שתיבחן מה גרם לחבלות הפעוטות.

משפחתם של התאומים הכחישה כי הוריהם התעללו בהם. דודם של התאומים אמר אמש לוואלה! חדשות כי "מדובר בהורים נורמטיביים, ההורים האלה במשך הרבה זמן חיכו לילדים האלה בהפריה, אוהבים אותם וכולנו טיפלנו בהם ועשינו הכל כדי לתת אהבה לילדים האלה". אחיו של האב העצור, אמר כי לדעתו "המעצר הזה מיותר אבל האמת שלנו תתבהר עם הזמן".

אתמול מסר בית החולים ספרא לילדים כי על פי בדיקות שנערכו, מצבם של התאומים נגרם כתוצאה מחבלה, וככל הנראה, החבלות שלגופם של התינוקות הן תוצאה של טלטול. "מתוך ניסיון, לנוכח הספרות הרפואית העדכנית, אנו סבורים אפוא היום כי הממצאים הגופניים שנמצאו נגרמו בסבירות גבוהה מאוד כתוצאה מחבלה. המנגנון הסביר ביותר לממצאים הרפואיים הוא אפשרות של טלטול התינוקות", נמסר מבית החולים.

התאומים המאושפזים - כותרות אחרונות:
דודם של התאומים שטולטלו: "המעצר מיותר, האמת תתבהר"
ההורים והסבתא של התאומים נעצרו בחשד להתעללות
הרופאים קבעו: מצב התאומים נגרם כתוצאה מחבלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully