וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים קבעו: מצב התאומים נגרם כתוצאה מחבלה

24.1.2012 / 17:07

ככל הנראה, החבלות לגופם של שני התאומים, בני 4 חודשים, נגרמו מטלטול. דודתם של התאומים: "לא הופתענו מהודעת בית החולים". האב: אין שום בעיה שיבואו לעצור אותי

בית החולים ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא בתל השומר הודיע לפני זמן קצר (שלישי) כי על פי בדיקות שנערכו, מצבם של התאומים, בני ארבעה חודשים, המאושפזים מאז השבוע שעבר נגרם מחבלה.

ככל הנראה, החבלות שלגופם של התינוקות נגרמו מטילטול. "מניסיוננו, לנוכח הספרות הרפואית העדכנית, אנו סבורים אפוא היום כי הממצאים הגופניים שנמצאו נגרמו בסבירות גבוהה מאוד כתוצאה מחבלה. המנגנון הסביר ביותר לממצאים הרפואיים הוא אפשרות של טלטול התינוקות", נמסר מבית החולים. כשנשאל האב, אם יש אפשרות שייעצר לחקירה, אמר: "אין שום בעיה". במרחב דן של משטרת תל אביב טרם הודיעו אם ההורים צפויים להיחקר. "כל בדיקות העזר, בכללן הדמיה וייעוץ מרופאים מומחים מתחומים שונים, לצד בדיקות מעבדה מורכבות, הסתיימו", נמסר. "התוצאות לא התאימו לשום מחלה או למצב מולד, שיכולים להסביר את הממצאים", אמרו בבית החולים.

דודתם של התאומים אמרה בתגובה לממצאים כי "לא הופתענו מהודעת בית החולים. הפרטים היו ידועים לנו. אנחנו כרגע לא חושדים באף אחד ולא מוטרדים מהתוצאות. יש בדיקות בחו"ל שצריכות להיערך ולקבוע סופית אם מדובר במחלה גנטית. כרגע אנחנו משתפים פעולה במאה אחוז עם המשטרה".

תדרוך עיתונאים של מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילדים פרופסור גידי פרת על מצב התאומים שהגיעו לבית החולים תל השומר בעקבות חבלות קשות, ינואר 2012. קובי אליהו
פרופ' גידי פרת, מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילדים בביה"ח ספרא, בשיחה עם עיתונאים/קובי אליהו

התאומים, בן ובת להורים בשנות ה-30 לחייהם ממרכז הארץ, אושפזו בשבוע שעבר כשחבלות בכל חלקי גופם. בית החולים הודיע היום כי מצבו של הבן עדיין אנוש ושהוא נאבק על חייו, ומצבה של אחותו טוב ויציב. "צוות הרופאים והאחיות פעל, וימשיך לפעול, במסירות לילות כימים במטרה לנסות ולהציל את חייו של התינוק".

האם: נשתף פעולה בחקירה, גם אנו רוצים תשובות

ההורים, מצדם, מכחישים בתוקף כי התעללו בילדיהם. "טיפלנו בהם בכפפות של משי", אמרה ביום ראשון אמם של התאומים. בריאיון לחדשות 2, היא הבהירה כי בני הזוג ישתפו פעולה עם החקירה. "גם אנחנו רוצים תשובות".

האם תיארה בריאיון את הימים שעברו עליה: "מאז שהגענו לכאן, לטיפול נמרץ, ביום שלישי, יש תחושה מתמשכת של סיוט. לראות את הבן שלך במצב קשה, מונשם ומורדם, זו התחושה הכי נוראה שיכולה להיות - אחרי כל מה שעברנו כדי להביא את הילד הזה לעולם". באשר לבתה, אמרה האם: "היא משחקת וצוחקת, ונותנת לנו את הכוחות להתמודד עם המצב הקשה הזה, של אח שלה".

הורי התאומים: "טיפלנו בהם בכפפות של משי"
הבדיקה הראשונית לא הגיעה למסקנה חותכת


לפנייה לכתבת: mor. shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully