וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודם של התאומים שטולטלו: "המעצר מיותר, האמת תתבהר"

25.1.2012 / 2:01

הדוד, אחיו של האב שנעצר הערב בחשד להתעללות, יחד עם אמם וסבתם של התאומים, אמר כי התינוקות קיבלו חיסונים לפני כשבוע וכי מצבם לא נגרם מהתעללות, אלא כתוצאה ממחלה גנטית

משפחתם של התאומים בני ארבעת החודשים שאושפזו במצב קשה בבית החולים שיבא בתל השומר מכחישה כי הוריהם, שנעצרו אמש (שלישי), התעללו בהם. דודם של התאומים אמר לוואלה! חדשות כי "רק עכשיו שמעתי על המעצר. מדובר בהורים נורמטיביים, ההורים האלה במשך הרבה זמן חיכו לילדים האלה בהפרייה, אוהבים אותם וכולנו טיפלנו בהם ועשינו הכל כדי לתת אהבה לילדים האלה".

אחיו של האב העצור, אמר כי לדעתו "המעצר הזה מיותר אבל האמת שלנו תתבהר עם הזמן". לאחר מעצרם של ההורים, נעצרה גם סבתם של התאומים בחשד למעורבות בהתעללות בפעוטות, הסובלים משברים וחבלות בכל חלקי גופם. מצבו של הבן מוסיף להיות קריטי בעוד שמצב הבת דווקא השתפר בימים האחרונים.

תדרוך עיתונאים של מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילדים פרופסור גידי פרת על מצב התאומים שהגיעו לבית החולים תל השומר בעקבות חבלות קשות, ינואר 2012. קובי אליהו
תדרוך עיתונאים של מנהל מחלקת טיפול נמרץ ילדים פרופסור גידי פרת על מצב התאומים שהגיעו לבית החולים תל השומר בעקבות חבלות קשות, ינואר 2012/קובי אליהו

עם זאת, מסרב הדוד להכיר באפשרות שאחיו וגיסתו פעלו באלימות כלפי ילדיהם. "אין ספק שמדובר פה במעצר שווא ובטעות גדולה. יש פה השתלשלות של אירועים שקרו כתוצאה ממחלה כזאת או אחרת, שעדיין לא ברורה". לדברי הדוד, השניים קיבלו חיסונים שבוע לפני שאושפזו ומדובר בצירוף מקרים "מחריד ומזעזע" של מחלה גנטית בשילוב עם אותם חיסונים.

מוקדם יותר אתמול מסר בית החולים ספרא לילדים כי על פי בדיקות שנערכו, מצבם של התאומים נגרם כתוצאה מחבלה, וככל הנראה, החבלות שלגופם של התינוקות הן תוצאה של טילטול. "מתוך ניסיון, לנוכח הספרות הרפואית העדכנית, אנו סבורים אפוא היום כי הממצאים הגופניים שנמצאו נגרמו בסבירות גבוהה מאוד כתוצאה מחבלה. המנגנון הסביר ביותר לממצאים הרפואיים הוא אפשרות של טלטול התינוקות", נמסר מבית החולים.

"לא הופתענו מהמסקנות, נשתף פעולה"

דודתם של התאומים אמרה בשיחה עם עיתונאים, לאחר פרסום הממצאים, כי "לא הופתענו מהמסקנות הללו, הן היו ידועות לנו". "אנחנו משתפים פעולה עם המשטרה במאה אחוזים, וכרגע לא חושדים באף אחד שגרם לחבלות. אנחנו ממתינים לתוצאות של בדיקות נוספות בחו"ל כדי לקבוע סופית האם מדובר במחלה גנטית", הוסיפה. "אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם המשטרה".

פרקליטם של ההורים, עורך הדין ציון אמיר, מסר בתגובה למעצר כי "עם כל הצער שבדבר, ועם התחושה הקשה ממעצרם הערב, הם ישתפו פעולה עם המשטרה. הם יעשו ויסכימו לכל הליך חקירתי שהמשטרה תבקש מתוך כוונה להגיע לחקר האמת. המשפחה מצויה בסערת נפש גדולה ובצער רב מאוד, אך מבינה את עבודת המשטרה ואת הסיטואציה. הם משוכנעים שהאמת תתבהר".

(עדכון אחרון: 23:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully