וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומים שאושפזו: ההורים והסבתא נעצרו בחשד להתעללות

24.1.2012 / 22:06

בית החולים קבע שהתאומים שאושפזו במצב קשה, ספגו חבלות וככל הנראה גם טולטלו. דודתם של התאומים: "אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם המשטרה". הבן עדיין נמצא במצב קריטי

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

שעות לאחר שרופאי בית החולים "ספרא" לילדים בתל השומר, קבעו כי מצבם הרפואי של התאומים בני הארבעה חודשים שאושפזו במקום נגרם כתוצאה מחבלה, הגיעו הערב (שלישי) שוטרי מרחב דן למרכז הרפואי, ועצרו את הוריהם בחשד להתעללות. מאוחר יותר נעצרה גם אמה של האישה, סבתם של הפעוטות, בחשד למעורבות. התאומים סובלים משברים וחבלות בכל חלקי גופם, ומצבו של הבן מוסיף להיות קריטי.

פרקליטם של ההורים עורך הדין ציון אמיר מסר בתגובה כי "עם כל הצער שבדבר ועם התחושה הקשה ממעצרם הערב הם ישתפו פעולה עם המשטרה. הם יעשו ויסכימו לכל הליך חקירתי שהמשטרה תבקשה מתוך כוונה להגיע לחקר האמת. המשפחה מצויה בסערת נפש גדולה ובצער רב מאוד, אך מבינה את עבודת המשטרה ואת הסיטואציה. הם משוכנעים שהאמת תתבהר".

בית החולים ספרא לילדים הודיע מוקדם יותר היום כי על פי בדיקות שנערכו, מצבם של התאומים בני ארבעה החודשים, המאושפזים מאז השבוע שעבר נגרם מחבלה, וככל הנראה, החבלות שלגופם של התינוקות הן תוצאה של טילטול. "מתוך ניסיון, לנוכח הספרות הרפואית העדכנית, אנו סבורים אפוא היום כי הממצאים הגופניים שנמצאו נגרמו בסבירות גבוהה מאוד כתוצאה מחבלה. המנגנון הסביר ביותר לממצאים הרפואיים הוא אפשרות של טלטול התינוקות", נמסר מבית החולים.

"כל בדיקות העזר, ובכללן הדמייה וייעוץ מרופאים מומחים מתחומים שונים, לצד בדיקות מעבדה מורכבות, הסתיימו", נמסר. "התוצאות לא התאימו לשום מחלה או למצב מולד, שיכולים להסביר את הממצאים", אמרו בבית החולים.

"לא הופתענו מהמסקנות הללו, הן היו ידועות לנו", אמרה דודתם של התאומים בשיחה עם עיתונאים לאחר פרסום הממצאים. "אנחנו משתפים פעולה עם המשטרה במאה אחוזים, וכרגע לא חושדים באף אחד שגרם לחבלות. אנחנו ממתינים לתוצאות של בדיקות נוספות בחו"ל כדי לקבוע סופית האם מדובר במחלה גנטית", הוסיפה. "אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם המשטרה".

לקריאה נוספת
הרופאים קבעו: מצב התאומים נגרם כתוצאה מחבלה
הורי התאומים: "טיפלנו בהם בכפפות של משי"
תאומים בני 4 חודשים אושפזו בשיבא עם חבלות קשות

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 19:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully