וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: נתן לאשתו חגורת ההצלה - וטבע למוות

בני הזוג סרוול עלו ל"קוסטה קונקורדיה" לרגל יום הולדתה של האישה, ניקול. לאחר ההתנגשות נתן הבעל, פרנסיס, את חגורת ההצלה לאשתו שלא יודעת לשחות. "אני חבה את חיי לבעלי"

האבירות לא פסה מן העולם. פרנסיס סרוול, אזרח צרפתי ששהה ביחד עם אשתו, ניקול, על סיפון הקוסטה קונקורדיה כשעלתה על שרטון והחלה לטבוע, נתן לה את חגורת ההצלה שלו והציל את חייה. אולם מזלו שלו לא שפר עליו והוא טבע למוות. אתמול (שני), סיפרה ניקול בדמעות בראיון לתחנת הרדיו של רשת RTL כיצד הקריב בעלה את חייו למענה.

"אני חבה את חיי לבעלי", סיפרה, "הוא קרא לי 'תקפצי, תקפצי', ומכיוון שאני לא יודעת לשחות, נתן לי את חגורת ההצלה שלו. בהתחלה היססתי לקפוץ אז הוא נכנס קודם ואני אחריו. צפתי על גבי". סרוול המשיכה, "קראתי לו והוא ענה 'אל תדאגי, אני אהיה בסדר'. המים היו בטמפרטורה של 8 מעלות לכל היותר וזו הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותו". את שיט התענוגות קיבלו בני הזוג סרוול במתנה מילדיהם לרגל יום הולדתה ה-60 של ניקול.

סרוול, מהעיר טולוז שבדרום מערב צרפת, הביעה את זעמה על צוות האנייה, שעל פי הדיווחי, חלק ממנו נטש את הספינה בעוד שיש עליה נוסעים רבים. "לא היה שם אף אחד שיציל את בעלי", טענה, "אנחנו היינו לבד". בסופו של דבר נסחפה לסלעים הסמוכים, משם חילצו אותה תושבי הכפר ולקחו אותה לכנסייה הסמוכה על מנת שתתחמם.

אמש דווח גורם רשמי במשמר החופים האיטלקי כי ישנם 29 בני אדם שהיו על סיפונה של הספינה "קוסטה קונקורדיה" שעדיין נעדרים, ולא 16 כפי שדווח קודם לכן. על פי הדיווח בטלוויזיה המקומית, בין הנעדרים ישנם 25 נוסעים וארבעה אנשי צוות שהיו על הסיפון וטרם אותרו, שלושה ימים לאחר טביעת הספינה, ועל כן הם מוגדרים נעדרים.

הקוסטה קונקורדיה - כותרות אחרונות

חשד באיטליה: הקפטן התקרב לחוף "כדי להרשים"
טיטניק מול חופי איטליה: 4,200 פונו מספינה טובעת
7 ישראלים חולצו מספינת הפאר שטבעה, הקברניט נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully