וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפרו מנהרה כדי לשדוד כספומט ויצאו עם "דמי כיס"

כנופיית שודדים במנצ'סטר השקיעה בחפירת מנהרה באורך שלושה קילומטר ובמצלמות טלסקופיות כדי לבחון את ההתקדמות. רק בבחירת המטרה הם כשלו - כספומט חצי ריק

להם זה עלה יותר: כנופיית גנבים ממנצ'סטר שבבריטניה חפרו במשך חצי שנה מנהרה ענקית מתחת למרכז קניות כדי לבצע שוד מתוחכם של כספומט, אך למרות ההשקעה הרבה יצאו חברי הכנופיה ברווח שמספיק בקושי עבור מכונית יד-שניה. אורכה של המנהרה הוא שלושה קילומטר, והיא נחפרה מתחת לחנות וידאו בה ממוקם הכספומט. השוד, שלא היה מבייש הפקה הוליוודית עתירת תקציב, הניב בסופו של דבר עבור הגנבים היסודיים רווח של 6,000 לירות שטרלינג בלבד.

דובר המשטרה בעיר אמר כי השודדים נמלטו עם סכום כסף אותו הוא הוציא לא מזמן על מנת לרכוש מכונית משומשת, וטען כי מדובר על לא יותר מ"דמי כיס". הדובר אף הוסיף כי "ייתכן שהכנופיה הפסידה יותר כסף ממה שהרוויחה, בהתחשב בזמן, בציוד ובמאמץ שנדרשו על מנת לבנות את המנהרה".

משטרת מנצ'סטר העריכה כי הכנופיה השתמשה בציוד כבד על מנת לחפור את המנהרה, וכי קדחו חורי הצצה קטנים ברצפת החנות דרכן החדירו מצלמות טלסקופיות. השוטרים מסרו שהשוד מעורר לא מעט תהיות בעיקר בשל הפער בין המקצועיות והנחישות שהפגינו השודדים, לבין בחירת מטרת השוד.

עוד באותו נושא:

חשד: בעל ואישה התחזו לשוטרים ושדדו בתי בושת
אוסטריה: גנבים ברחו עם 21 טונות קטשופ וחרדל
ופרצת בחגיך: הגנבים עוקבים אחריכם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully