וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סיפרה: "רוני בכתה, אחר כך הרגתי את נטלי"

גלעד גרוסמן

8.1.2012 / 17:54

במהלך הדיון במשפטה של מיכל אלוני, שחנקה למוות את שתי בנותיה, הוקרן השחזור שנעשה עם אלוני בזירת הרצח. "תעזרו לי... למה אתם לא עוזרים לי?", מלמלה אלוני כשהיא אוחזת בכלי הרצח

משפטה של מיכל אלוני, הנאשמת ברצח בנותיה, נמשך גם היום (ראשון). במהלך הדיון הקרינה התובעת בתיק, עורכת הדין רקפת מוהר, שחזור נוסף שנעשה עם אלוני בזירת הרצח. אלוני נראית בקלטת משוטטת בחדרן של בנותיה ובוכה. היא החזיקה את הבובות של בנותיה וליטפה אותן, ובשלב מסוים, כאשר התבקשה להדגים על הבובה איך חנקה את בנותיה, היא נטלה גרב וכרכה אותו סביב צוואר הבובה.

"היא (בתה רוני, ג.ג) בכתה", אמרה אלוני לחוקר בקטע שהוקרן בבית המשפט, "אחר כך הרגתי את נטלי עם הגרב". כאשר נשאלה אם הרגה את שתי בנותיה באמצעות אותו הגרב, השיבה: "אני חושבת שעם הגרב הזאתי (הטעות במקור, ג.ג)", בזמן שהחזיקה בידיה גרב כחול. לאחר מכן פרצה אלוני בבכי ומלמלה: "תעזרו לי... למה אתם לא עוזרים לי?".

לפני כשבועיים העיד במשפט בעלה לשעבר של אלוני, עמוס, ותיאר כיצד סיפרה לו על רצח בנותיהם. לדבריו, היא התקשרה אליו ואמרה לו: "עמוס, חנקתי את רוני ונטלי למוות". לדבריו, קולה נשמע כמו "קול מהגיהנום". באותו הדיון התברר גם כי אלוני שלחה מכתב לבתה החורגת מתא המעצר. "את בטוח בהלם טוטאלי שאני בכלל כותבת אליך. בכל פעם שאני רואה (אותך) בבית המשפט, אני כל כך רוצה לדבר איתך. את מסתכלת עליי, ולא אומרת כלום. דברי איתי, אני לא נושכת", כתבה לה. בהמשך, ביקשה מחילה: "אני אוהבת אתכם ומתגעגעת מאוד אליכם. אני מתארת לעצמי שאתם לא מרגישים כמוני, ואני מבינה. (אני) רק מבקשת ממכם שתסלחו לי, אני ממש קרועה מגעגועים אליכם".

משפטה של מיכל אלוני - כותרות אחרונות
"אם בנותיי התקשרה אליי ואמרה לי 'חנקתי אותן'"
בעל הנאשמת ברצח בנותיהם: "פיגוע חבלני בבית"
האם מרעננה הנאשמת ברצח בנותיה - כשירה לדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully