וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מרעננה הנאשמת ברצח בנותיה - כשירה לדין

11.4.2011 / 8:49

ארבעה חודשים לאחר שהואשמה ברצח בנותיה נטלי בת השש ורוני בת הארבע, קבע הפסיכיאטר המחוזי כי מיכל אלוני כשירה לעמוד לדין. חוות הדעת תוגש לבית המשפט המחוזי בפ"ת

מיכל אלוני, הנאשמת ברצח שתי בנותיה נטלי בת השש ורוני בת הארבע ברעננה, כשירה לעמוד לדין והייתה אחראית למעשיה, בעת ביצוע הרצח, כך קובעת חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי, שתוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. חוות הדעת קובעת כי למרות שאלוני אובחנה בעבר כסובלת מבעיות נפשיות ואף עלה החשד שהיא פסיכוטית, בבדיקות שנערכו בסמוך לרצח, היא נמצאה אחראית מבחינה פלילית למעשיה.

כתב האישום שהוגש נגד אלוני בחודש דצמבר האחרון, מייחס לה סעיף רצח בכוונה תחילה של שתי בנותיה. אלוני, בת 40, נעצרה ב-10 בנובמבר בשנה שעברה לאחר שגופותיהן של בנותיה נמצאו בדירת סבתן ברחוב המעלות ברעננה. לפי כתב האישום, אלוני חנקה למוות את בנותיה באמצעות גרב, האחת אחרי השנייה.

"בשעה שאינה ידועה לתביעה במדויק, בחדר, גמלה בלבה של הנאשמת ההחלטה להמית את שתי בנותיה ואז, כשהיא אוחזת בידה גרב, ניגשה אל רוני, אשר ישבה על אחת המיטות בחדר ובעודה עומדת מולה, כרכה והידקה את הגרב סביב צווארה, וחנקה אותה למוות", צוין בכתב האישום. לאחר מכן, "ניגשה הנאשמת אל נטלי וחנקה גם אותה למוות, על ידי כריכת והידוק הגרב סביב צווארה".

לאחר שחנקה את בנותיה, בסביבות השעה 11:00, "השכיבה הנאשמת את גופותיהן של שתי בנותיה, זו לצד זו, על מיטתה וכיסתה אותן בסדין, עד לצוואריהן". לאחר מכן, נכתב באישום, יצאה אלוני מן החדר, חלפה על פני דלת החדר של אחיה דניאל, "אך לא פנתה אליו ולא אמרה לו דבר ובשעה 13:10 התקשרה אל בעלה עמוס והודיעה לו כי חנקה את שתי בנותיהן למוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully