וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם בנותיי התקשרה אליי ואמרה לי 'חנקתי אותן'"

גלעד גרוסמן

27.12.2011 / 15:24

עמוס אלוני העיד נגד אשתו לשעבר מיכל, שמואשמת כי חנקה למוות את שתי בנותיהם ברעננה. "נטלי שכבה עם עיניים פקוחות, ורוני עם עיניים עצומות. מיכל ישבה לידן, מכונסת בעצמה"

"בצהריים קיבלתי את שיחת הטלפון הכי מזעזעת", תיאר היום (שלישי) עמוס אלוני, בעלה לשעבר של מיכל אלוני הנאשמת ברצח בנותיה, את הרגע בו בישרה לו רעייתו לשעבר על מעשיה. "עמוס, חנקתי את רוני ונטלי למוות". לדבריו, קולה נשמע כמו "קול מהגיהינום".

אלוני, שהיה באותה שעה בעבודה, סיפר שהתקשה להאמין, אבל הבין שמשהו קרה. הוא מיהר לבית אמה של הרוצחת ברעננה, שם שהתה עם שתי בנותיהם. כשהתקשר פעם נוספת, ענה לו אחיה של אשתו, שהיה גם הוא בבית, וכאשר אלוני סיפר לאח על מה שאמרה לו מיכל, האח התחיל לצעוק ולצרוח.

לאחר שהגיע לבית, הוא נכנס לחדר שבו היו מוטלות גופותיהן של בנותיו, נטלי ורוני. "ברגע שנכנסתי לחדר וראיתי את הבנות, חשבתי שאולי אפשר להציל אותן. הזמנתי אמבולנס. נטלי שכבה עם עיניים פקוחות כלפי מעלה ורוני שכבה עם עיניים עצומות. מיכל חזרה לחדר והתיישבה על הרצפה ליד הבנות, מכונסת בתוך עצמה כשראשה בין ידיה". עוד סיפר, כי לאחר מכן אלוני הלכה אחריו בבית וניסתה לחטוף את אקדחו, בו החזיק במסגרת עבודתו כמאבטח.

עמוס אלוני בעלה של מיכל אלוני המואשמת ברצח ילדותיה, דצמבר 2011. דרור עינב
"חשבתי שאולי אפשר להציל אותן". עמוס אלוני בבית המשפט/דרור עינב

אלוני נאשמת ברצח בכוונה תחילה של שתי בנותיה, נטלי, בת שש, ורוני בת ארבע. אלוני, בת 40, נעצרה ב-10 בנובמבר 2010, אחרי שגופותיהן של בנותיה נמצאו בדירת סבתן ברחוב המעלות ברעננה. כתב האישום הוגש רק אחרי שבדיקה פסיכיאטרית קבעה שהיא כשירה לעמוד לדין. על פי כתב האישום, אלוני חנקה למוות את בנותיה באמצעות גרב, האחת אחרי השנייה.

כתבה מכתב לבתה החורגת: מתארת שאת מתביישת בי

בתוך כך, התברר כי אלוני שלחה מכתב לבתה החורגת לפני כחודשיים, אותו כתבה מתא המעצר. "את בטוח בהלם טוטאלי שאני בכלל כותבת אליך. בכל פעם שאני רואה (אותך) בבית המשפט, אני כל כך רוצה לדבר איתך. את מסתכלת עליי, ולא אומרת כלום. דברי איתי, אני לא נושכת", כתבה לה. בהמשך, ביקשה מחילה: "אני אוהבת אתכם ומתגעגעת מאוד אליכם. אני מתארת לעצמי שאתם לא מרגישים כמוני, ואני מבינה. (אני) רק מבקשת ממכם שתסלחו לי, אני ממש קרועה מגעגועים אליכם".

אלוני שאלה את בתה אם ברצונה לבוא לבקרה בבית הכלא בסוף השבוע, התעניינה בשלום חבריה ובהצלחתה בלימודים, ושאלה האם יש לה חבר. "אני אוהבת אותך, ואני מתארת לעצמי שאת שונאת אותי או מתביישת בי", כתבה. "אני מאוד אוהבת ומחבקת אותך. אנא צרי איתי קשר. באהבה ונשיקות ממיכל אלוני".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

סבלה ממצבי רוח משתנים

"אני לא יודע איך לא יריתי בה 12 כדורים", העיד אלוני. "הרגשתי עצב, הרגשתי כעס. אין מישהו ברעננה שלא אהב את הבנות האלה". כאשר המשטרה הפגישה אותו בשלב מאוחר יותר עם מיכל, הוא סיפר כי שאל אותה כמה פעמים "מדוע עשתה זאת". אלוני סיפר כי מיכל סבלה מ"מצבי רוח משתנים", ושכחצי שנה לפני הרצח, הפסיקה ליטול תרופות פסיכיאטריות שרשמו לה. "היא אמרה לי שהיא ילדה גדולה ואף אחד לא יגיד לה מה לעשות".

עוד על פרשת הרצח:
בעל הנאשמת ברצח בנותיהם: "פיגוע חבלני בבית"
אלוני הנאשמת ברצח בנותיה - כשירה לדין
פרטי האישום: "אלוני חנקה למוות את בנותיה בגרב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully