וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "אלוני חנקה למוות את בנותיה בגרב"

7.12.2010 / 10:21

מיכל אלוני מואשמת כי רצחה את שתי בנותיה הקטינות, רוני ונטלי בעזרת גרב שנכרכה סביב צווארן. "היא השכיבה את גופותיהן זו לצד זו על המיטה וכיסתה אותן בסדין לבן"

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, אבי כהן, עריכת וידיאו: דורון שטיין, קריינות: אביב אברמוביץ')

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) בבית משפט המחוזי בפתח תקווה נגד מיכל אלוני באשמת רצח בכוונה תחילה של שתי בנותיה נטלי בת השש ורוני בת הארבע. אלוני, בת 40, נעצרה ב-10 בנובמבר לאחר שגופותיהן של בנותיה נמצאו בדירת סבתן ברחוב המעלות ברעננה. האישום הוגש רק לאחר שבדיקה פסיכיאטרית קבעה שהיא כשירה לעמוד לדין. על פי כתב האישום, אלוני חנקה למוות את בנותיה באמצעות גרב, האחת אחרי השנייה.

"בשעה שאינה ידועה לתביעה במדויק, בחדר, גמלה בלבה של הנאשמת ההחלטה להמית את שתי בנותיה ואז, כשהיא אוחזת בידה גרב, ניגשה אל רוני, אשר ישבה על אחת המיטות בחדר ובעודה עומדת מולה, כרכה והידקה את הגרב סביב צווארה, וחנקה אותה למוות", נכתב. מיד לאחר מכן, מתואר באישום, "ניגשה הנאשמת אל נטלי וחנקה גם אותה למוות, על ידי כריכת והידוק הגרב סביב צווארה".

לאחר שחנקה את בנותיה, בסביבות השעה 11:00, "השכיבה הנאשמת את גופותיהן של שתי בנותיה, זו לצד זו, על מיטתה וכיסתה אותן בסדין, עד לצוואריהן". לאחר מכן, נכתב באישום, יצאה אלוני מן החדר, חלפה על פני דלת החדר של אחיה דניאל, "אך לא פנתה אליו ולא אמרה לו דבר ובשעה 13:10 התקשרה אל בעלה עמוס והודיעה לו כי חנקה את שתי בנותיהן למוות".

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה עד תום ההליכים נגדה. עורכת הדין רקפת מוהר, שהגישה את כתב האישום מטעם פרקליטות מחוז מרכז, אמרה בסוף הדיון, כי "מיוחסים לה שני מקרי רצח בכוונה תחילה שבוצעו באכזריות כלפי שתי בנותיה הקטינות ואשר דינן מאסר עולם. כמו כן, קיים חשש ששחרורה ממאסר יסכן את ביטחון הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully