וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל הנאשמת ברצח בנותיהם: "פיגוע חבלני בבית"

גלעד גרוסמן

23.10.2011 / 11:46

נפתח שלב בעדויות במשפטה של מיכל אלוני הנאשמת ברצח בנותיה - נטלי בת השש ורוני בת הארבע. אביהן של הבנות העיד כי הנאשמת היתה בקו השפיות כשביצע לכאורה את המעשה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

בבית המשפט המחוזי בפתח תקוה נפתח הבוקר (ראשון) שלב העדויות במשפטה של מיכל אלוני, הנאשמת ברצח שתי בנותיה הקטנות בחודש נובמבר אשתקד. עמוס אלוני, אביהן של הבנות אמר בבית המשפט כי אשתו שפויה. "עובדה שהיא התקשרה אלי אחרי הרצח. לא אסלח לה לעולם. בכל פעם שאני חוזר הביתה אני חוזר לזה. היא רצחה בדם קר שני ילדים שהיו כל עולמי. זה פיגוע חבלני בתוך הבית". בתחילת הדיון טענה פרקליטתה, עו"ד אורית חיון, כי הודאתה של אלוני נגבתה שלא כדין מכיוון שהיא סובלת מבעיות נפשיות וכי השוטרים היו מודעים לכך בעת מעצרה ולכן הודאתה נגבתה ממנה באופן לא חופשי ולא מרצון.

פרשת מיכל אלוני - כותרות אחרונות:
האם מרעננה הנאשמת ברצח בנותיה - כשירה לדין
אישום: "אלוני חנקה למוות את בנותיה בגרב"
מיכל אלוני שיחזרה את רצח בנותיה ברעננה

כתב האישום שהוגש נגד אלוני בחודש דצמבר האחרון, מייחס לה סעיף רצח בכוונה תחילה של שתי בנותיה – נטלי בת השש ורוני בת הארבע בבית סבתן ברעננה. אלוני, בת 40, נעצרה ב-10 בנובמבר בשנה שעברה לאחר שגופותיהן של בנותיה נמצאו בדירת הסבתא ברחוב המעלות ברעננה. לפי כתב האישום, אלוני חנקה למוות את בנותיה באמצעות גרב, האחת אחרי השנייה. בתחילה ניסה צוות ההגנה של אלוני לטעון כי זו לא היתה שפויה בעת ביצוע העבירה, אולם בית המשפט דחה את הטענה לאחר שחוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי קבעה כי היא נמצאה אחראית מבחינה פלילית למעשיה, למרות שאובחנה בעבר כסובלת מבעיות נפשיות ואף עלה החשד שהיא פסיכוטית.

במהלך הדיון היום הוצג השחזור הראשון שביצעה אלוני בדירתה ביום הרצח. אלוני, שהיתה אזוקה בידה לשוטרת, התקשתה לדבר, נראתה מותשת ומבולבלת והרבתה לבכות. "אני שבורה לגמרי, אני לא יכולה לדבר", אמרה לשוטרים. לקח זמן רב עד שהשוטרים שכנעו אותה להיכנס לחדר של הבנות, שם לאחר שנתנו לה תמונה של בנותיה אמרה: "לא התכוונתי לעשות, לא עשיתי את זה ברוע לב או ברשעות".

לאחר מכן נשאלה אלוני אם היא רוצה לומר משהו לבנותיה. "אני מצטערת על הכל. אני לא יודעת מה קרה. אני מצטערת". לשאלת החוקר אמרה כי השתמשה בידיה בלבד כדי לחנוק את הבנות. בסוף השחזור אמרה: "אני מתגעגעת אליהם, אני מצטערת על מה שעשיתי". כשנתבקשה להציג כיצד חנקה את בנותיה, היא סירבה. אלוני בכתה בזמן שצפתה בקלטת השחזור. ובשלב מסוים הפנתה את מבטה ועצמה את עיניה.

עד התביעה הראשון, מתנדב של מגן דוד אדום שנכח בזירת הרצח, סיפר כי כאשר נכנס לדירה, היו שם שני גברים ואישה. "בהנחיית מי שיתברר כאביהן של שתי הבנות ניגשתי לחדר הילדים שהיה סגור ונכנסתי וראיתי את שתי הבנות. דיווחתי מיד והזמנתי משטרה וטיפול נמרץ", העיד. לדבריו, בשלב מסוים אמרה לו אלוני: "אני רוצה לראות מה עשיתי להן תן לי לראות מה עשיתי לבנות".

"מדובר במקרה קשה", הוסיף. "אני מעל 12 שנה במקצוע, ראיתי לא מעט מקרים קשים, פיגועים, התאבדויות, אבל אין ספק שלראות שתי ילדות ללא רוח חיים זה קשה". פרקליטתה של אלוני, עו"ד חיון, טענה מנגד כי העד "פירש לא נכון" את מלמוליה של אלוני, מכיוון ששני אנשי הביטחון הנוספים שהיו בדירה לא שמעו אותה אומרת את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully