וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיאני על דנציגר: "חיבוקים ונישוקים - לא פלילים"

ראש העיר בת ים, העומד בפני כתב אישום בגין מעשי שחיתות, סיפר לערוץ 2 על יחסיו עם שופט העליון יורם דנציגר, שאתמול נסגרה החקירה בעניינו. "העסקתי עשרות עו"ד, חלקם חברים קרובים"

ראש העיר בת ים, שלומי לחיאני, טוען כי נפל קורבן לעלילה בחקירה שבה נבדקו קשריו עם שופט בית המשפט העליון, בה נבדק אם השופט יורם דנציגר העניק לו טובות הנאה. לדברי לחיאני, הוא היה מודע לעובדה שתיתכן מראית עין של ניגוד עניינים בקשריו בין דנציגר, ששימש בעבר כעורך-דינו, אך הבהיר כי ידע כל העת שלא היו במעשים משום עבירות פליליות. לדבריו, הוא חווה שמחה רבה כשהתברר לו שהחקירה בעניין קשריו עם דנציגר נסגרה אתמול.

בריאיון הערב (חמישי) לערוץ 2, אמר לחיאני כי "היו חיבוקים ונישוקים" בינו לבין דנציגר, שאתמול הוחלט לסגור את החקירה בעניינו מחוסר אשמה, ובכך נסללה דרכו חזרה לכהונתו, אחרי שהשעה את עצמו מבית המשפט לצרכי החקירה. "אני מאוד אוהב אותו", אמר לחיאני על דנציגר, וסיפר על היחסים החמים בין השניים, המכירים שנים רבות.

שלומי לחיאני. אורי לנץ
"העסקתי עשרות עורכי דין, גם חברים קרובים". לחיאני/אורי לנץ

בהתייחסו לחקירה בעניינו, אמר דנציגר כי המשטרה "חקרה 900 בני אדם", ורמז כי החשדות לא התמקדו בו או בשופט דנציגר. עם זאת, הוא אמר כי חשש מאוד לעצמו ולמקורביו. "מאיפה שאני בא, אתה תמיד הולך לסביבה, ולא מביט רק על עצמך", אמר.

"בין מעשיי לבין המגרש הפלילי יש תהום"

לחיאני הבהיר כי כל העת בה העסיק את דנציגר כעורך-דין פרטי, וידא כי אין במעשים עבירות פליליות, למרות הקרבה האישית בינהם, ולמרות שדנציגר ייצג אותו בעניינים נוספים. "העסקתי עשרות עורכי דין, מתוכם חברים טובים שלי. לא הייתה מניעה בחוק. צריך להפריד בין החוק לבין מה שאומרים (עלייך)", הבהיר. "בין זה לבין המגרש הפלילי, יש תהום. אני שמח שהיועץ המשפטי וינשטיין בדק את הראיות והחליט שאין אשמה ואין עבירה. אין שמחה כשמחה של התרת ספקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לחיאני עצמו עדיין עומד בפני כתב אישום חמור

לפני כמה שבועות הודיע ראש אגף החקירות במשטרה, יואב סגלוביץ', כי גובשה תשתית ראייתית מספקת להגשת כתב אישום נגד לחיאני. המשטרה תמליץ להאשימו בעבירות של קבלת שוחד, מרמה, הפרת אמונים והלבנת הון. בנוסף, נמצאה תשתית ראייתית נגד בעלי תפקידים נוספים בעיריית בת ים, ונגד גורמים פרטיים בעבירות של מתן שוחד.

בספטמבר 2011, המשטרה העבירה לפרקליטות המלצה לסגור את התיק נגד דניצגר, שנחקר בשל קשריו עם לחיאני. במהלך החקירה שהתנהלה נגד לחיאני, עלה חשד כי דנציגר נמנע מלגבות שכר טרחה בתיק אישי של לחיאני, כדי להעביר תיקים מעיריית בת ים לטיפול משרדו של דנציגר. כמו כן, נבדק חשד שדנציגר סייע ללחיאני לקבל הלוואה במרמה מבנק איגוד, באמצעות הסתרת שינוי שחל בזהותם של נהנים עבורם החזיק דנציגר במניות בנאמנות.

עוד בנושא
היועמ"ש החליט לסגור את החקירה נגד דנציגר מחוסר אשמה
לחיאני מואשם בהלבנת הון ובקבלת שוחד בפרשות נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully