וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרובוקציה של בן ארי: הפגנה מול בית זועבי

יהושע בריינר

5.1.2012 / 7:00

חבר הכנסת מהימין מבקש את אישור המשטרה לקיום הפגנה מול ביתה של חנין זועבי בפברואר. "בכל מדינה מתוקנת זועבי הייתה כבר מזמן מאחורי סורג ובריח" אמר בן ארי

אחרי שגרמו לסערה באום אל פחם וברהט, פעילי הימין מתכננים את הפרובוקציה הבאה: חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) ופעילי הימין ברוך מרזל ואיתמר בן גביר הגישו אתמול (רביעי) בקשה למשטרת העמקים לקיים הפגנת מחאה מול ביתה של חברת הכנסת חנין זועבי בלב נצרת. עוד ביקשו השלושה לקיים במקביל הפגנה דומה מול סניף תנועת בל"ד בעיר הצפונית. לדברי הפעילים, ההפגנה נעשית במחאה על פעילותה של זועבי בכנסת בכל הקשור למשט הטורקי בו השתתפה לפני כשנתיים. הפעילים מבקשים את האישור לקיים הפגנה של 80 איש בתחילת פברואר וכן ביקשו אישור לשאת דגלי ישראל. בן גביר ומרזל כבר נפגשו עם בכירי המשטרה באזור נצרת. ההפגנה צפויה להתקיים תחת הכותרת "את רודפת את חיילי צה"ל - אנחנו נרדוף אחריך לכל מקום".

"חברת הכנסת חנין זועבי לא יכולה לכהן בכנסת של מדינת ישראל", אמר מרזל לוואלה! חדשות, "אף מדינה נורמלית לא הייתה מאפשרת למי שפועל נגדה לייצג בפרלמנט שלה ובכל מדינה מתוקנת זועבי הייתה כבר מזמן מאחורי סורג ובריח ותנועת בל"ד הייתה מוכרזת כארגון טרור. רק בישראל נותנים חופש למי שמגדף את המדינה, מבקש למחוק אותה ומשתתף במשט רצחני כנגד לוחמי שייטת 13".

נדמה כי המשטרה תתקשה שלא להיענות לבקשת פעילי הימין, אך עם זאת כבר בשלב הזה ברור כי ההפגנה לא תהיה מול ביתה של זועבי אלא במרחק מסוים ממנו. לאור פסיקות בג"ץ בנושא, בהן נעתרה המשטרה לבקשות פעילי הימין לקיים הפגנות וצעדות באזורים בהם קיים רוב ערבי, לא תהיה בידם כל מניעה לסרב לקיום ההפגנה. בעבר התקיימו צעדות באום אל פאחם, ברהט, ביפו ובשכונת סילוואן בירושלים.

עוד בנושא:
זועבי דחפה סדרנית - ותורחק מהכנסת ליום אחד
בן ארי עתר לבג"ץ: פתח התיקים נגד זועבי וסלאח
"סגירת חקירות המשט - אזלת יד של שלטון החוק"

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully