וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת קם עתרה: "לא בוגדת, הסירו הרישום מהמחשב"

גלעד גרוסמן

4.1.2012 / 18:00

קם, אשר הורשעה בעבירות הכלולות תחת סעיף "ריגול חמור", גילתה בבית הסוהר כי היא מופיעה במאגרים גם תחת סעיף "בגידה". שירות בתי הסוהר: במחשב יש רק רישום משותף, לא ניתן להפרידם

ענת קם עתרה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה בדרישה להורות לשירות בתי הסוהר למחוק ממחשביו ומרישומיו את הסעיף כי הורשעה בעבירות שכותרתן "בגידה", ולהשאיר את הרישום "ריגול" בלבד.

קם נידונה לארבע וחצי שנות מאסר, לאחר שהורשעה בעבירות של החזקת ומסירת מידע סודי ללא היתר, לעיתונאי אורי בלאו, עבירות הכלולות תחת סעיף "ריגול חמור". בעתירה, שהוגשה באמצעות עורך הדין אילן בומבך, טוענת קם כי ביום כניסתה לכלא נווה תרצה פנה אליה אחד הקצינים בכלא ואמר לה שהיא נשלחה לכלא בשל ריגול ובגידה. לאחר מכן, נטען בעתירה, גילתה קם כי במחשבי שירות בתי הסוהר נכתב שהיא הורשעה בבגידה. קם פנתה למפקדת הכלא וביקשה לתקן את הרישום, אולם נאמר לה כי לא ניתן לעשות זאת. גם לאחר פניה של עורך הדין בומבך לשירות בתי הסוהר נמסר כי לא נפלה טעות, ואף הסבירו שבמחשביהם יש רק רישום משותף של בגידה וריגול, ולא ניתן להפריד בין השניים.

"כמובן שהדבר אינו נכון ומסב לעותרת צער רב ועוגמת נפש כבירה", נאמר בעתירה. "העותרת אף חוששת כי התייחסות אליה - בזמן ריצוי עונשה - עלולה להיות מושפעת מכך שהיא רשומה כמי שעברה עבירת 'בגידה'". בנוסף, נכתב בעתירה כי קם "מסרבת להשלים עם מחדלו הגדול של המשיב, ואין לה כל נכונות להיות מזוהה עם הכינוי הבעייתי, ולא לשאת את הקלון הכרוך בעניין".

עוד בנושא:
מאחורי סורג ובריח: ענת קם נכנסה לכלא נווה תרצה
ענת קם תערער בבוקר נגד עונשה: "אינו מידתי"
מאסר של ארבע שנים וחצי נגזר על ענת קם

  • עוד באותו נושא:
  • ענת קם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully