וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיף בסוריה: "ראיתי במו עיני צלפים, להסירם מיד"

נוכחות המשקיפים בסוריה לא מרתיעה את הצבא, שממשיך לקטול את אזרחי המדינה. אחד המשקיפים: "אם הצלפים לא ייעלמו ביממה הקרובה, ננקוט בצעדים נוספים". 41 בני אדם נהרגו בסוף השבוע

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד)

המשקיפים מטעם הליגה הערבית, המסיירים בסוריה, מחריפים היום (שבת) את הטון נגד משטרו של באשר אסד. "ראינו צלפים בעיר דרעא, ראינו אותם במו עינינו", אמר אחד המשקיפים בשיחה שצולמה והועלתה לרשת על ידי פעילי זכויות אדם סוריים. "אנחנו מתכוונים לדרוש מהממשלה להסיר אותם באופן מידי. נעמוד בקשר עם הליגה הערבית . אם הצלפים לא ייעלמו במהלך היממה הקרובה, ננקוט בצעדים נוספים".

נראה כי נוכחות המשקיפים, המסיירים ברחבי סוריה עם אפודים כתומים זוהרים, לא מרתיעה את המשטר מלהמשיך ולדכא את ההפגנות בברוטליות. האלימות בסוריה נמשכה גם היום, כשרשת אל ג'זירה דיווחה על לפחות שלושה הרוגים בהפגנות נגד המשטר. גם אתמול, באחד מימי המחאה הסוערים ביותר, יצאו מאות אלפים להפגין ברחבי המדינה. כוחות הביטחון עשו שימוש באש חיה, ולפחות 38 מפגינים נהרגו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הפגנה נגד שלטון אסד בבירת סוריה דמשק, 19 בדצמבר 2011. רויטרס
למרות נוכחות המשקיפים, האלימות נמשכת/רויטרס

בתוך כך, קבוצות אופוזיציה סוריות נערכות ליום שאחרי נפילת שלטון משפחת אסד ושואפות לכינון דמוקרטיה. סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי הקבוצות חתמו על הסכם פוליטי שמניח את היסודות לשליטה ב"תקופת מעבר" לאחר נפילה אפשרית של שלטון אסד. "הוועדה הלאומית הסורית" (SNC) חתמה על ההסכם עם "הגוף הלאומי המארגן לשינוי דמוקרטי בסוריה" (NBC). על פי ההצהרה שניתנה היום בניקוסיה, שני הארגונים חתמו על ההסכם ש"קובע את הכללים הפוליטיים והדמוקרטיים לתקופת המעבר", אם בשאר אסד יודח בהפיכה פרו-דמוקרטית.

עוד בנושא
האו"ם לאסד: שתף פעולה עם משקיפי הליגה הערבית
סוריה: כמעט מיליון מפגינים ברחובות - 38 מהם נהרגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully