וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים פרו פלסטינים תקפו את האתר של חיים כץ

פנחס וולף

29.12.2011 / 22:10

האתר של חבר הכנסת מהליכוד נפרץ הבוקר וסרטון עם תמונות הסתה עלה בצירוף כיתובים בערבית ובצרפתית נגד ישראל, ככל הנראה לציון 3 שנים לעופרת יצוקה. כץ: אסור להיכנע לאלימות מסוג זה

עוד השתלטות פלסטינית על אתר רשמי של חבר כנסת. הבוקר (חמישי) נפרץ האתר של יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, חבר הכנסת חיים כץ (ליכוד). כאשר הוא ביקש להיכנס הבוקר לאתר שלו, הוא גילה כי את פניו מקדם כיתוב בערבית ובצרפתית על רקע שחור, כשברקע סרטון הסתה בערבית מאתר יוטיוב. ככל הנראה ההשחתה של האתר נעשתה לציון שלוש שנים למבצע "עופרת יצוקה". תחת הכותרת "המלחמה נגד עזה 27/12/2009", נכתב בין היתר: "אנחנו מביעים סולידריות עם אחינו ואחיותינו. כל אנשי הצוות וכל החברים אומרים: אני שונא את ישראל".

הסרטון, באורך של כארבע דקות, נפתח בתמונה של דגל ישראל ועליו מסומן איקס. בין היתר נראים בסרטון פלסטיני ששורף את דגל ישראל, תינוקות שנפצעו כנראה באחת ההפצצות של חיל האוויר, הפצצה ממסוק וממטוס של חיל האוויר, קריקטורה אנטישמית נגד נשיא מדינת ישראל שמעון פרס, תמונה של צעיר פלסטיני ליד טנק ישראלי ואימונים של אנשי חמאס רעולי פנים בעזה. שיר הלל לעזה מלווה את התמונות.

"זאת אלימות לשמה", אמר ח"כ כץ לוואלה! חדשות, מוקדם יותר היום, בטרם תוקנה התקלה. "התלונה הועברה לקצין הכנסת. אסור להיכנע לאלימות מסוג זה, מוכרחים להילחם בכך".

כנראה שהאקרים פרו פלסטינים פיתחו תחביב לפרוץ לאתרים של חברי כנסת. בחודש אפריל פרצו לאתר האינטרנט של ח"כ יואל חסון (קדימה), וגולשי האתר נתקלו בכתובות בערבית: "אין אלוהים מלבד אללה", ו-"השבח לאללה העצום", בליווי מוסיקת תפילה איסלמית שהתנגנה ברקע. בעבר נפרצו גם אתרי האינטרנט של יו"ר קדימה ציפי לבני, של אתר פעילי הליכוד "ליכודניק", של אתר הכנסת ושל אתר של מפלגת "ישראל ביתנו".

עוד בנושא:
אושר בוועדת הכנסת: גיל הפרישה לנשים יישאר 62
בחודש נובמבר - בממשלה טוענים: לא מתקפת האקרים, רק תקלת שרתים
בחודש יוני - קבוצת ההאקרים "אנונימוס": נפיל את אתר הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully