וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח במקדש השופינג: בן 18 נדקר ברחוב אוקספורד

בלב בהלת הקניות של בוקסינג דיי, היום העמוס בשנה, ברחוב הקניות המפורסם בלונדון, נדקר נער למוות, כנראה בקטטה. המשטרה: "עדיין מנסים להבין מה קרה - אבל מה שבטוח, היו הרבה עדים"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל)

רצח באמצע בהלת הקניות - בלב לבו של המקדש הגדול ביותר של השופינג בבריטניה: מאות בני אדם היו כנראה עדים לדקירתו למוות של נער בן 18, אתמול (שני) ברחוב אוקספורד, מרכז הקניות של לונדון, בשיאו של "בוקסינג דיי", היום השני של חג המולד המוקדש באופן מסורתי לקניות. משטרת העיר תיחקרה כבר 14 בני אדם בקשר לרצח, וממשיכה בחקירה. עם זאת, טרם נעצר חשוד ברצח עצמו.

בעקבות האירוע נסגר קטע נכבד מהרחוב לתנועה לזמן ניכר - פגיעה קשה בחנויות באחד מימי העסקים החשובים בשנה. המקרה מעורר תהודה רבה בבריטניה, ותופס היום את הכותרות הראשיות באתרי החדשות.

"מנסים לחבר את הפיסות"

הדקירה ההתרחשה בשעות הצהריים בסניף של רשת נעלי הספורט "פו?ט לו?קר", בפינת רחוב אוקספורד וסטנפורד פלייס. זהותו של הנדקר טרם פורסמה. לפי העדויות שאספו כלי התקשורת, הוא נדקר בצד השמאלי של בטנו והחל לדמם. שוטרים שהוזעקו למקום ניסו להחיותו, אך ללא הצלחה, והוא מת בתוך כמה דקות.

במשטרה הסכימו לומר כי כיוון החקירה העיקרי שנבדק הוא כי מדובר בקטטה שהידרדרה לשליפת סכינים. "היו שם שתי קבוצות צעירים שהתעמתו", הסביר לעיתונאים מפקח מארק דאן, ראש יחידת הבילוש במשטרת לונדון. "בזירה נמצאו כמה כלי נשק קר. עדיין לא ברור אם אחד מהם הוא כלי הרצח".

פחות מחמש שעות לאחר מכן נדקר אדם נוסף ברחוב, ונפצע בירכו. שלושה חשודים נעצרו בקשר לדקירה זו. במשטרה עדיין לא יודעים לומר אם יש קשר בין המקרים, אם כי מפקח ברוס מידלמיס, סגן הקצין התורן במשטרת ווסטמינסטר, אמר ל-BBC כי "שני המקרים דומים בנסיבות, ובשניהם נדקרו צעירים, כנראה מאותו אזור בדרום לונדון".

"זה כנראה המקום העמוס בממלכה כרגע, ביום הקניות העמוס ביותר", הסביר מפקח דאן לרויטרס. "לכן היה לנו קשה במיוחד לחבר את הפיסות ולהבין מה קרה כאן. אבל, כמובן, הצד השני של המטבע הוא שכנראה יש יותר עדים ממה שיש בדרך כלל, ואנחנו בציפייה דרוכה לשמוע מה יש להם להגיד".

עוד אירועי חג המולד בעולם:
חג המולד בטקסס: 7 נורו למוות כשפתחו את המתנות
חג מולד מדמם בניגריה: פיגועים קטלניים בכנסיות
צפו בנס חג המולד: סנטה הציל אנשים מרכב בוער
חג שמח קייט: הדוכסית חוגגת את חג המולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully