וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נס חג המולד - סנטה קלאוס הציל אנשים מרכב בוער

סנטה קלאוס בדרך כלל עסוק מאוד בחג המולד בחלוקת מתנות ורכיבה על המזחלת, אך הפעם הוא התפנה גם כדי להציל חיים. נוסעי רכב בוער ניצלו בזכות תושייתו הרבה של אדם המחופש לסנטה

נס חג המולד בטקסס: אדם הלבוש כסנטה קלאוס הציל בשבוע שעבר אנשים מתוך רכב בוער כתוצאה מתאונת דרכים. המקרה אירע בדרך ראשית בעיר, כאשר שתי מכוניות התנגשו אחת בשנייה, וסנטה, שנקלע לזירה, הפליא את כישוריו והציל את נוסעי הרכב שהחל לעלות בלהבות. התזמון היה מדויק: מספר רגעים לאחר מכן התפוצץ הרכב ובנס לא היו נפגעים.

האדם מאחורי הזקן ולבושו המסורתי של סנטה קלאוס הוא בראד לודק, מתנדב ותיק בשירותי הכבאות של טקסס, שהיה בדרכו לחלק צעצועים לילדים נזקקים. לודק לא הסתפק בלהציל את חייהם של נוסעי הרכב הבוער, והחל לכוון את התנועה עד שהמשטרה הגיעה לזירה. "עשיתי מה שכל אחד היה עושה אם היה נקלע לכזאת סיטואציה", אמר לודק. "זה היה אך במקרה שהייתי מחופש לסנטה קלאוס".

אך לא לכל סיפורי חג המולד יש סוף טוב. אתמול (שני) נורו שבעה בני משפחה בזמן פתיחת המתנות ליד עץ האשוח המשפחתי, כאשר ככל הנראה מדובר באחד מבני המשפחה אשר רצח את האחרים ולאחר מכן שם קץ לחייו.

עוד בנושא:
חג המולד בטקסס: 7 נורו למוות כשפתחו את המתנות
חופשת חג המולד: שמש - אין, שלג - אאוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully