וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המוסד: "מוודאים שתתעוררו לבוקר ללא הפתעות"

טל שלו

27.12.2011 / 0:02

עובדים מצטיינים בארגון הדליקו נר חנוכה יחד עם הנשיא שמעון פרס, שכינה את המוסד "ארגון הביון הטוב עולם". ראש המוסד תמיר פרדו: "תפקידנו לפלס באפילה את הדרך בתקופה מורכבת זו"

בהדלקת נרות שנערכה אמש (שני) בבית הנשיא השתתפו בכירי המוסד ועובדים מצטיינים, ואת הנר השביעי הדליק ראש המוסד, תמיר פרדו, יחד עם נשיא המדינה, שמעון פרס. בתום הטקס העניקו השניים תעודות הצטיינות ל-11 עובדי הארגון על פעילות יוצאת דופן למען ביטחון מדינת ישראל.

"בחנוכה מברכים 'שעשה ניסים לאבותינו'. אתם מחוללי הנס של מדינת ישראל", אמר הנשיא פרס לעובדי המוסד, "אני נרגש להעניק לכם אותות הצטיינות וסבור כי המוסד הוא ארגון הביון הטוב ביותר בעולם". עוד הוסיף פרס כי "העומק הנדרש מכל אחד ממכם, חוץ מאומץ הלב, הוא בל יתואר ברמה המדעית, הטכנולוגית, האנושית והדיפלומטית. ישראל כולה היא סיפור הצלחה של אנשים כמוכם".

הנשיא ניצל את ההזדמנות לברך את ראש המוסד במלאת שנה לכהונתו ואמר כי "אתה הראש והמצפן של הארגון ואני בטוח שבמהלך כהונתך נמשיך לראות הישגים משמעותיים של המוסד למען ביטחון המדינה".

ראש המוסד, תמיר פרדו, ציין בטקס כי היום הוא יום השנה ה-62 להיווסדו של המוסד, בירך את 11 המצטיינים ואמר כי "תפקידנו בתקופה מורכבת זאת הוא לפלס באפילה את הדרך, לספק את המענה הנדרש על מנת שמשפחות ישראל יוכלו לישון בשקט ולהתעורר לבוקר ללא הפתעות. אני מברך אתכם על הישגיכם".

לקריאה נוספת:
ראש המוסד: ישראל יכולה להתמודד עם שחרור האסירים
בעולם משתכנעים: "מלחמה חשאית" נגד אירן כבר החלה
שיחת פיוס? נתניהו הפגיש את ליברמן וראש המוסד

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

עדכון ראשון: 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully