וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: בני זוג הכריחו ילדים להתקוטט - וצחקו

בני הזוג, בשנות העשרים לחייהם, הכריחו שני ילדים בני פחות משמונה להכות אחת את השני, והתעלמו מזעקות הבכי שלהם. השניים, שתועדו במצלמת טלפון סלולרי, נשלחו לשמונה חודשי מאסר

מה הם חשבו לעצמם?: זוג בריטי שהכריח ילד וילדה, פני פחות משמונה, להיאבק אחד בשנייה - יישלח לשמונה חודשי מאסר. מעשיהם של בני הזוג, איאן ברקלי, בן 20, וג'מה מתינסון, בת 26, מהעיר גייטסהד שבצפון מזרח בריטניה תועדו במצלמת טלפון סלולרי, והיא שהביאה להרשעתם אמש (שישי) בבית המשפט בניוקאסל.

בני הזוג כפו על הילדים להיאבק זה בזו, בעוד הם עצמם צופים מהצד, צוחקים ומעודדים אותם להמשיך. הם ציידו את הילדה במקלות פלסטיק ובמקל של מטאטא ודרשו ממנה להכות את הילד, הגדול ממנה בגודלו. בווידאו נראים הילדים כשהם בוכים ומנסים לברוח, כשבני הזוג מחזירים אותם בכוח לזירת ההיאבקות המאולתרת.

האישה שמצלמתה קלטה את המקרה הייתה מבועתת מהאירוע, והראתה את הצילומים לקרובי משפחתם של הילדים, בעוד אמא של מתינסון היא זו שהעבירה את המקרה לידיעת המשטרה. מתינסון עצמה ילדה בן זכר לפני כמה ימים, והוא נלקח ממנה למשמורת. רבים מהנוכחים בבית המשפט לא יכלו לשאת את המראות הקשים שתועדו בווידאו ויצאו בבכי. השופט רוג'ר ת'ורן אמר כי "מילים לא יצליחו לתאר" את מה שראו עיניו וכי "מצוקתם של הילדים הייתה ברורה מהצפייה בווידאו".

אביו של הילד הקטן היה מאוכזב מגזר הדין, שנראה לו מקל מדי, אך נאלץ לקבל את הכרעת הדין. "לא יכולתי לצפות בווידאו, רצתי אל מחוץ לבית המשפט כשהוא הוקרן. הילד שלי עבר את כל הסבל הזה והשניים האלה חשבו שזה מצחיק. אסור שיקבלו כל אפשרות להתקרב לילדים באשר הם בעתיד".

עוד מקרים מזעזעים של התעללות בילדים
ארה"ב: פרסם בפייסבוק תמונה של בתו הכפותה
צרפת: הכניס בנו למכונת כביסה "כעונש" - והרגו
זעזוע בצרפת: בן 17 אנס, רצח ושרף בת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully