וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הכניס בנו למכונת כביסה "כעונש" - והרגו

אב בן 33 נעצר בחשד שביקש להעניש את בנו בן ה-3 כשהכניס אותו למכונת הכביסה והפעיל אותה לכמה דקות במצב "שטיפה קרה". הילד מת ממכה בראשו. האב: הוא נפל במדרגות

מקרה מחריד של רצח פעוט בידי אביו מסעיר היום (שני) את צרפת. כריסטוף שמפנואה, בן 33, נעצר בחשד שהכניס את בנו בסטיין בן השלוש למכונת הכביסה בבית המשפחה, לאחר שהפשיט אותו, והפעיל את המכונה במצב "שטיפה קרה". כשעצר אותה לאחר כמה דקות, היה הילד במצב קשה, ודקות לאחר מכן מת.

האירוע התרחש ביום שישי האחרון, בבית המשפחה בעיירה הקטנה ז'רמיני ל'אווק הסמוכה לפריז, ופרטיו נמסרו לפרסום היום. לפי דיווחי התקשורת הצרפתית, שמפנואה נקט בצעד הקיצוני כ"עונש" לבנו, שהתנהג לא יפה בגן. הילד, לפי הדיווחים, השליך לאסלה ציור שצייר אחד הילדים האחרים בפעוטון.

אליס, שכנה של המשפחה, סיפרה לעיתונאים כי אמו של הפעוט, שרלן בת ה-25, דפקה על דלתה בהיסטריה באותו הערב כשהיא אוחזת בבנה, וסיפרה לה כי הוא נפל במדרגות. "לקחתי אותו על ידיי כמו בובה שבורה", סיפרה אליס לעיתון "לה פריזיאן". "הוא היה קפוא ועירום לחלוטין, לבן לגמרי. הרגשתי את פעימת לבו האחרונה. שרלן לא זעה. היא הייתה אדומה כולה. היא לא הבינה שהוא מת".

האם עוד ניסתה להחיות את בנה, אך מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן בידי צוותי הרפואה שהגיעו למקום. מקור המקורב לחקירה מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי סיבת המוות הייתה ככל הנראה "מכה חזקה בראש".

"אדם בן 33 נעצר בחשד לרצח קטין", מסר דובר משטרתי. "אשתו נעצרה גם היא, בחשד לאי סיוע לאדם במצוקה. החשוד יוחזק במעצר עד שייקבע תאריך למשפטו". המקור המשטרתי הוסיף כי החשוד מכחיש את ההאשמות, ועומד על כך שהילד נפל במדרגות - "אבל כל הבדיקות שנערכו לגופה תואמות את החשד שהוא הוכנס למכונת כביסה". עוד הוסיף המקור, כי הילד סבל ככל הנראה מהתעללות ממושכת עוד לפני המקרה, ובין היתר נכלא לשעות ארוכות בארון.

בשבוע שעבר: זעזוע בצרפת - בן 17 אנס, רצח ושרף בת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully