וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: פרסם בפייסבוק תמונה של בתו הכפותה

ליד התמונה כתב אנדרה קארי בן ה-21 משיקגו: "זה מה שקורה כשהתינוקת שלי מרביצה חזרה:)". לדברי ידידתו, "הוא רק שיחק איתה, זו לא התעללות" - אבל במשטרה לא התרשמו כך, ופתחו בחקירה

משטרת שיקגו פתחה בחקירה פלילית בעקבות פרסומה בשבוע שעבר של תמונה בפייסבוק, בה נראית ילדה קטנה, ככל הנראה בתו של בעל הפרופיל, אנדרה קארי, כשידיה ורגליה כפותות ונייר דבק אוטם את פיה. מעל התמונה כתב קארי: "זה מה שקורה כשהתינוקת שלי מרביצה חזרה:)". פרטי הסיפור נחשפו אתמול (שני) על ידי אתר האינטרנט "The Smoking Gun", המתמחה בסיפורים פליליים יוצאי דופן.

לפי הדיווח, מספר שעות לאחר שקארי בין ה-21 פרסם את התמונה, הגיב עליה אחד מחבריו, וכתב: "אתה הולך לכלא". חברה נוספת בשם ג'באנה קובינס הוסיפה: "באמת???". כתב האתר הצליח ליצור קשר עם קובינס, שלדבריה, קארי יצא בעבר עם אחותה. היא הודתה כי קארי "הלך קצת רחוק מדי" עם התמונה, אך הבהירה כי מדובר "בסך הכל בשעשוע", וכי "לא הייתי קוראת לזה התעללות בילדים". לדבריה, "הוא בסך הכל שיחק עם הילדה. אנשים שונים משחקים עם הילדים שלהם בצורות שונות".

במרוצת הימים שלאחר מכן נפוץ סיפור התמונה בהדרגה באינטרנט והחל לעורר הדים, ולבסוף הובא הדבר לידיעת משטרת שיקגו, שפתחה בחקירה. "הבלשים שלנו בודקים את העניין", מסר לאתר דובר המשטרה.

קארי עצמו לא הגיב לכל ניסיון ליצור עמו קשר בפייסבוק. כתב האתר הצליח ליצור קשר טלפוני עם סבתו, שאישרה כי הוא אב לילדה קטנה, אך הוסיפה כי אינה יודעת דבר על תמונה שפורסמה בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully