וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הביקורת: נתניהו הודיע שישתתף בטקס אסון הכרמל

טל שלו וקובי מנדל

15.12.2011 / 16:03

לאחר ששמו לא הופיע ברשימת המשתתפים בטקס שייערך בשבוע הבא, הודיע נתניהו כי ישתתף בו ואף יסיר את הלוט מעל האנדרטה החדשה שהוקמה לזכר נספי האסון. רה"מ: נעניתי לבקשת המשפחות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע למשפחות השכולות מאסון הכרמל שפנו אליו בבקשה שיגיע בשבוע הבא לאזכרה לזכר יקיריהן, כי יכבד את המעמד וישתתף באזכרה שתתקיים באנדרטה שאת הקמתה יזם. ממשרד ראש הממשלה נמסר, כי נתניהו הודיע למשפחות השכולות שפנו אליו בבקשה להשתתף באירוע, כי יכבד את המעמד לבקשתם. "הפניות הרבות נגעו ללבי ואגיע לפגוש את המשפחות בטקס לזכר יקיריהם", ציין נתניהו.

לפני מספר ימים גילו משפחותיהם של נספי האסון, כי ברשימת המשתתפים בטקס לציון שנה לשריפה במהלכה נספו 44 בני אדם, לא מופיע שמו של ראש הממשלה. הדבר הרגיז חלק מהמשפחות, אולם חלקן טענו כי יש לכבד את החלטתו של נתניהו לא להשתתף בטקס.

נג'יב סרחאן, אביו של איאס סרחאן - צוער בשב"ס שנספה באסון הכרמל - אמר לפני מספר ימים, כי הוא אינו כועס על ראש הממשלה. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר, כי "זכותו לא להיות בטקס אם הוא לא מוצא לנכון לעשות זאת. אני לא כועס עליו. כל אחד פועל לפי הרגשתו ושיקול דעתו. גם בהלוויות הוא לא השתתף ולא שלח מברקי תנחומים. צריך לכבד את רגשותיו של ראש הממשלה, וכבודו של כל אדם במקומו מונח". היום כאמור, שינה נתניהו את החלטתו והודיע כי ישתתף בטקס.

עוד בנושא:

ישי: "אסון הכרמל קרה בגלל כשל פיקודי מקומי"
שנה לאסון הכרמל: "מה שראיתי אין לתאר במילים"
אלמנת הרוג בשריפה בכרמל: "שכחו מאתנו"

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully