וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: "אסון הכרמל קרה בגלל כשל פיקודי מקומי"

רמי שני

13.12.2011 / 14:31

בטקס חניכת מרכז חירום משולב לכוחות החירום, אמר שר הפנים, כי הוא שלם עם מעשיו, וכי עשה "מעל ומעבר" כדי להגדיל את תקציב כוחות הכיבוי. "איש לא עשה פסיק ממה שאני עשיתי", אמר

"האסון בכרמל קרה בגלל כשל פיקודי מקומי" - כך אמר בצהריים (שלישי) שר הפנים אלי ישי בדברים שנשא בטקס חניכת מרכז חירום משולב למשטרה, כיבוי אש ומגן דוד אדום ברמת חובב. ישי הוסיף כי "אני שלם עם עצמי. נעשה מעל ומעבר. אף פעם לפני איש לא עשה פסיק ממה שאני עשיתי. לפעול ולקבל תקציב של מאה מיליון שקל, למרות התנגדות האוצר, אלה דברים שלא נעשו מעולם".

שר הפנים אלי ישי התייחס בנאומו לנושאים נוספים, בהם שירת הנשים בצה"ל. "מצד אחד רוצים שהחרדים ישרתו בצה"ל ומצד שני - בואו נכפה עליכם לכאורה כפייה חילונית", אמר ישי, "תכבדו את אלו שבאים לצבא. אני חושב שצריך למצוא את הדרך לקרב בין הצדדים ולא להגביר את המתח, אהבת חינם ולא שנאת חינם. יש לעשות הכל על מנת להביא באמת ליישור הדורים, ואיש באמונתו יחיה, בלי כפייה לא לכאן ולא לכאן".

כמו כן, ישי התייחס להתפרעות פעילי הימין הלילה בבסיס צה"ל ובגבול עם ירדן, ואמר כי "אני חושב שזה מיותר לחלוטין. כל דבר כזה שגורם לחיכוך הוא בחזקת התגרות. זה דבר שאסור שיקרה וזה רק מסכן את חייהם וחיי אזרחים רבים. זה פשוט דבר שאסור לעשות".

שנה לשריפה בכרמל - סיקור מיוחד בוואלה!
שנה לאסון הכרמל: "מה שראיתי אין לתאר במילים"
אלמנת הרוג בשריפה בכרמל: "שכחו מאתנו"
בקק"ל מזהירים: מטוסי הכיבוי לא טסים בלילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully