וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: קשישה בת 80 תלך לכלא כי האכילה ברווזים?

זה 45 שנה שקלייר בוצ'ר מגיעה לאגמים הסמוכים לביתה במסצ'וסטס, כדי להאכיל בכל-טוב את בעלי הכנף. כעת, העירייה מאסה בעכברושים שהצטברו בשפת המים בגלל הקשישה, ומאיימת בנקמה

אכלה אותה: קלייר בוצ'ר, בת 80, מאכילה את הברווזים, את האווזים ואת היונים הפוקדים את האגמים בעירה לין שבמסצ'וסטס כבר 45 שנים. לכאורה, לא מדובר בתופעה חריגה, אך נדמה כי בוצ'ר לקחה את התחביב שלה קצת רחוק, ואולי רחוק מדי: היא הייתה נוהגת להגיע לאגמי גולדפיש, פלאקס וסלוס עם עגלות קניות עמוסות בכל טוב, כולן עבור בעלי הכנף. הרשויות ביקשו ממנה שוב ושוב להפסיק, בתואנה כי הדבר גורם בעיות תברואה, אך הקשישה התעלמה מההתראות, וכעת צפויה למצוא עצמה מתמודדת עם אישום פלילי, ואף מאסר.

במשך שנים, קראו הרשויות לבוצ'ר לחדול ממנהגה. הן טענו כי האכלת החיות גורמת לבעיות תברואה – לרבות ריבוי ניכר בצואת שמותירים העופות, וגידול באוכלוסיית העכברושים. "אתם יכולים לראות כמה מטונף כאן. זה בגלל ההאכלה החוזרת של גברת בוצ'ר", אמר התובע הכללי של לין, וינסנט פלאן, לכתב רשת הטלוויזיה WBZ-TV, שהגיע לראות את "זירת הפשע".

"מדובר בערימות ענק של חרא"

ב-2009 הוציאו הרשויות צו הרחקה נגד בוצ'ר, שאסר עליה להיכנס לגנים הציבוריים. לבסוף הושגה הסכמה עמה, לפיה היא תפסיק להאכיל ברווזים. עם זאת - לטענת הרשויות - הקשישה לא עמדה בהתחייבותה. פקחים קנסו אותה שוב ושוב, והיא, כמובן, מעולם לא שילמה. הסבר שסיפקה היה קצר: "החיות בפארק לא שייכות לעיר או לעירייה. הן שייכות לאלוהים".

העירייה לא נשארה חייבת, וכעת היא תובעת את בוצ'ר בדין פלילי. ביום רביעי האחרון קבע בית משפט מקומי כי בוצ'ר הפרה את צו ההרחקה, וכן הפרה חוק עירוני האוסר על האכלת חיות בר. היא, מצדה, הגיבה בזעם. "אני מניחה שללין אין שום דבר לעשות מלבד לרדוף ברחובות אחרי קשישה בת 80 שהאכילה ברווזים", אמרה. גם בעירייה נבוכים מהצעד, ואולם מודים כי לא נותרה כל ברירה. "הדבר היחידי שאנחנו רוצים זה לגרום לה להפסיק. מדובר בנושא של בטיחות הציבור, ולעירייה נמאס".

גם לשכניה של בוצ'ר נמאס. "היא קשישה נחמדה, וזה הכיף שלה בחיים. אבל זו בעיה גדולה עבור העיר – מדובר בערימות על גבי ערימות של חרא", סיפרו.

אך האם האיום החמור ירתיע את הקשישה, בעלת החיבה לברווזים? "אני לא יודעת, אני צריכה לחשוב על זה", אמרה בוצ'ר, כשנשאלה לאחר הדיון המשפטי האם תחדל ממנהגה המסריח. אם לא תעשה כן, היא עשויה להישלח לתקופה של עד 30 שנות מאסר.

קצת על חיות
אורחים בלתי צפויים בעמק החולה: ברבורים מזמרים
צפו: משאית התהפכה, חזירים התפזרו בכביש המהיר
בריטניה: אשה הורשעה בבישול החתול של חברתה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully