וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: אשה הורשעה בבישול החתול של חברתה?

ג'ינה רובינס כעסה על חברתה? על שדיווחה על האלימות של בן זוגה? למשטרה, וצלתה למוות את החתול במיקרוגל. הודעת SMS ששלחה לה אחר כך הרשיעה אותה: "הכל חוזר אלייך. החתול? קארמה"

ג'ינה רובינס, תושבת העיירה טורקי שבאנגליה, הורשעה אתמול (רביעי) בהריגת החתול של חברתה? ובגרימת סבל מיותר, לאחר שהכניסה אותו למיקרוגל וצלתה אותו למוות לפני כתשעה חודשים - כך מדווחים כלי התקשורת בבריטניה. שרה נוטון, בעלת החתול שמת בגיל עשרה שבועות בלבד, טוענת כי רובינס בת ה-31 עשתה זאת כנקמה על סכסוך שהתגלע בין השתיים.

הסיפור החל מספר ימים קודם המעשה המזעזע, כשנוטון, בת 35, דיווחה למשטרה על התנהגותו האלימה של בן זוגה של רובינס, וזו כתבה לה בתגובה בהודעת SMS כי היא "רק החמירה את הבעיות". למרות הריב שהתגלע ביניהן, נוטון אפשרה לרובינס לשהות בביתה ביחד עם בנה התינוק. בשלב מסוים ביקשה רובינס לחמם מזון לבנה ופנתה לעבר המטבח.

רובינס שבה לסלון, וכעבור מספר דקות נשמע רעש פיצוץ נורא וצריחה מזעזעת. נוטון שאלה את חברתה בפליאה אם היא יודעת מה קרה, אך זו השיבה בשלילה. נוטון חשה למטבח, ואז היא גילתה את המראה המזעזע. רובינס טענה להגנתה שהחתול נכנס למיקרוגל בעצמו, בזמן שחתול אחר הפעיל את המכשיר. חוקרי המשטרה, כמו גם בית המשפט, מצאו את גרסתה לא אמינה, בייחוד לנוכח הודעת SMS נוספת ששלחה לנוטון בה נכתב "כל מה שקורה בסוף חוזר אליך. החתול? קארמה".

ג'ים פאר, נציג ארגון זכויות בעלי חיים בריטי, שהצטרף למשפט כתובע, אמר בסיומו כי "זה עצוב שאנו פה, אך בסופו של דבר זה שולח את המסר - לא נסבול כל התאכזרות לבעלי חיים". גזר הדין במשפט יינתן בקרוב וההערכה היא כי רובינס צפויה להיכנס לכלא על מעשיה.

עוד בנושא:
חשד: תושב הצפון ערך קרבות בין כלבים והתעלל בהם
המתעללים בבעלי החיים עומדים לשלם יותר
צולמה משליכה חתול לאשפה ותשלם קנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully