וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: משאית התהפכה, חזירים התפזרו בכביש המהיר

8.12.2011 / 13:50

סצינה משעשעת התרחשה השבוע במחוז סצ'ואן בסין, שם נאלצו שוטרים לסגור לתנועה כביש בו התהפכה משאית, ופיזרה סביב 30 חזירים - שמיהרו ליהנות מהחופש הפתאומי לו זכו, עד שנאספו חזרה

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

כל ילד יודע שעל הכביש אסור לשחק - אך כמה חזירים ממחוז סצ'ואן שבדרום-מערב סין כנראה לא שמעו על זה. משאית עמוסה ב-30 חזירים התהפכה על צדה ביום שלישי האחרון באחד הכבישים המהירים במחוז. שוטרי התנועה נאלצו לסגור קטע מהכביש כדי להבטיח את המשך מעבר הרכבים, וכן את שלומן של החיות.

חלק מהיונקים הוורדרדים נותרו אמנם בכלוביהם ושמרו על התנהגות נאותה, אך החזירים ההרפתקניים יותר בחרו לטייל על הכביש המהיר, מבלי שסימני החוויה הקשה שעברו ניכרו על פניהם. בעוד כמה חזירים הלכו מיד להתחפר בבוץ שבשולי הכביש, אחרים העדיפו לערוך לעצמם סעודה וכרסמו להנאתם את השיחים.

נהג המשאית קרא לכמה מחבריו שסייעו לו לאסוף את החיות, אך זה לא היה פשוט. הנהג סיפר כי התאונה התרחשה כשמכונית נכנסה בפתאומיות אל הנתיב שלו. לדבריו, כדי להימנע מתאונה חזיתית הוא נאלץ לסטות הצדה, ואז התנגש במעקה הבטיחות והתהפך. רק כעבור למעלה משעה הצליחו הנהג וחבריו לאסוף את כל 30 החזירים, שהועמסו על גבי משאית נוספת. חצי שעה אחר כך נוקה הכביש, ודיר החזירים שב סוף סוף לייעודו המקורי. לכל החזירים, אגב, שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully