וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מחוסרי דיור באשקלון ביצעו עבירות מין בילד

רמי שני

6.12.2011 / 17:59

כתב אישום שהוגש נגד זוג חסרי הבית, מגולל שורה של עבירות מין שביצעו השניים לכאורה בילד, אותו פיתו בהבטחה ללמד אותו לנגן על גיטרה. מעשיהם של בני הזוג תועדו במצלמה שגנבו

כתב אישום חמור הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד בני זוג חסרי בית באשקלון, חילוניים, עולים מדרום אמריקה, בגין ביצוע עבירות מין בקטין. בכתב האישום שהוגש נגדם, נטען כי השניים, דבורה לופז בת 22 וחוליו גלסברג בן ה-56, ביצעו מעשי סדום בילד בן 11, המתגורר סמוך למקום שבו הם נוהגים לשהות, ואף קיימו עמו יחסי מין מלאים.

בני הזוג הקימו לעצמם מקום מגורים סמוך לחדר מדרגות בבניין באחת השכונות בעיר, בהסכמת התושבים המתגוררים בו. כפי הנראה, הם פיתו את הילד לבוא עמם למקום, לאחר שהבטיחו ללמד אותו לנגן על גיטרה, ושם ביצעו בו על פי האישום את המעשים. "הילד הלך אליו לצורך זה. הנאשם אכן לימד אותו גיטרה, אבל ביחד עם בת הזוג שלו, הם ביצעו בו מעשי סדום ומעשים מגונים", סיפר פקד דודו אברהם, קצין חקירות במשטרת אשקלון. "האישה אף קיימה איתו יחסי מין מלאים והם עשו עמו מעשים נוספים". חלק מהאירועים תועדו במצלמה, שכעל פי החשד גנבו השניים מתושב העיר. בעלי המצלמה הגיש תלונה למשטרה, שהצליחה לאתר את המצלמה וכך התגלו התמונות שהביאו להפללה של בני הזוג.

שכונת המגורים שבה מיקמו השניים את מגוריהם, נמצאת בלב העיר אשקלון ומתגוררים בה ילדים רבים. "אנחנו סבורים כי הם ביצעו מעשים דומים גם בילדים אחרים" אמר פקד אברהם. לדבריו, "החקירה שלנו מתמקדת בין היתר באפשרות הזאת ואנחנו מקווים שהפרסום יוביל אנשים שנפגעו מהם לדווח על כך למשטרה". בני הזוג הודו במעשים, בעוד חקירת הפרשה נמשכת במשטרת אשקלון.

עוד בנושא
חשד בצפון: נערים ניצלו מינית בן 13 שרצה להיות מקובל
17.5 שנות מאסר לחולה צהבת שתקף מינית קטינים
כתב אישום: שילמו כספים לנער בן 17 תמורת מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully