וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17.5 שנות מאסר לחולה צהבת שתקף מינית קטינים

גלעד גרוסמן

1.11.2011 / 16:52

יאיר מנגם הודה בשורה של עבירות מין בקטינים שבוצעו במהלך 15 שנים. בין היתר, הבטיח לילד כי יקשר בינו לבין סביו שמתו - ואז תקף אותו. מנגם לא הפסיק גם לאחר שגילה כי הוא חולה

יאיר מנגם הודה בשורת עבירות מין שביצע בשבעה קטינים, תוך שהוא מנצל את תמימותם ומשכנע אותם להיפגש עמו בתואנות שונות. מנגם המשיך גם לאחר שגילה כי הוא חולה בצהבת נגיפית C

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שלישי) 17.5 שנות מאסר על יאיר מנגם, תושב הבירה חולה צהבת בן 47, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות מין בשבעה קטינים. העבירות שבהן הורשע מנגם בוצעו במהלך תקופה של 15 שנה.

על פי כתב האישום המתוקן שהוגש נגד מנגם באמצעות עורך הדין יובל קפלינסקי מפרקליטות מחוז ירושלים, ב-1996 פגש מנגם ילד כבן שמונה, שסבו וסבתו הלכו לעולמם זמן קצר קודם לכן. מנגם אמר לילד כי הוא יכול לקשר בינו לבין הסבים ולדאוג שהם יבואו אליו בחלומות. לאחר מכן, נכנס מנגם מספר פעמים לביתו של הילד, בעת שהיה לבדו ותקף אותו מינית. בנוסף, הוא ביצע בילד מעשה סדום במקלט הסמוך לביתו.

תקף ארבעה אחים

מלבד זאת, מנגם הודה בכך שב-2001 הבחין בקטין שסבל מבעיות בעיניו בעת שהתפלל בבית כנסת. הוא ניגש אל הקטין ואמר לו כי הוא רופא המתמחה בבעיות "טיקים" בעיניים, וכי הוא יכול לרפא את ה"טיקים" מהם סובל הקטין. הקטין ניסה להתחמק, אולם מנגם פנה אליו מספר פעמים, ולבסוף שכנע אותו לנסוע עמו לדירה בשכונת "רמת שלמה" בעיר, שם ביצע בו מעשה סדום. הוא תקף את הילד מינית עוד מספר פעמים.

בשנת 2005 נודע למנגם כי הוא חולה בצהבת נגיפית C, אולם הדבר לא מנע ממנו להמשיך ולתקוף מינית קטינים. במשך כשנתיים הוא ביצע מעשי סדום בקטין נוסף בדירותיו, ובהמשך תקף מינית גם שלושה מאחיו של אותו קטין. כמו כן, הוא ביצע מעשה מגונה בנער בן 14 שעבר לגור אצלו לאחר שהסתכסך עם אביו.

בנוסף לעונש המאסר, מנגם גם יפצה את הצעירים, שחלקם נזקקו לטיפול נפשי ממושך בעקבות מעשיו, בסכום כולל של 150 אלף שקל.

עוד בנושא:
אישום: חולה צהבת תקף מינית קטינים במשך 15 שנה
רומניה: "סטודנט ישראלי מואשם בהפצת פדופיליה"
נאשם בפדופיליה לא כשיר לדין - וחשוד שתקף שוב
אישום: פקיד סעד ביצע עבירות מין בקטין בצפון
שני שופטים זיכו, אבל הסב הורשע באונס נכדתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully