וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פקיד סעד ביצע עבירות מין בקטין בצפון

קובי מנדל

2.10.2011 / 11:30

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד פקיד הסעד והעובד הסוציאלי, יוסף דיאמנט, בגין ביצוע 4 עבירות מין בקטין בן 14 בו טיפל. בידי התביעה סרטונים המתעדים חלק ממעשיו

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד פקיד הסעד יוסף דיאמנט, בן 61 מפרדס חנה, בגין ארבע עבירות מין שביצע בקטין בן 14 בו טיפל במסגרת תפקידו. מדובר בעבירות של מעשים מגונים שלא בהסכמה חופשית ומעשים מגונים בפומבי כלפי הקטין, בעת שעבד דיאמנט בתור עובד סוציאלי ופקיד סעד במועצה האזורית חוף הכרמל, כך לטענת התובעת, עו"ד אורלי רוזנטל-נעמן מפרקליטות מחוז חיפה. בנוסף, מיוחסות לנאשם עבירות של הפרת אמונים ושימוש לרעה בכוח המשרה, מתן לאחר לנהוג ברכב בלי רישיון נהיגה ומעשי פזיזות ורשלנות בנהיגה בדרך.

עוד באותו נושא:
"העובד הסוציאלי שתקף מינית ניסה לשלם דמי שתיקה"
חשד: עובד סוציאלי תקף מינית את בנם של מטופליו

העובד הסוציאלי נהג לסייע להוריו הנכים של הנער ומעצרו בוצע לאחר שלמכריו של הנער נודע על המעשים להם נפל קרבן. המתלונן טען, בין היתר, כי הנאשם לקח אותו לחוף הים, ושם נגע הנאשם באבר מינו של המתלונן, וכן כי הפעיל עליו לחצים כדי שיחשוף את איבר מינו בפניו. בידי התביעה ישנן ראיות הכוללות, בין היתר, סרטונים ותצלומים מלפני כשבועיים, המתעדים בבירור את הנאשם כשהוא פושט את בגדיו בנוכחות המתלונן. הסרטון מראה כי כששניהם שהו בחוף הים הנאשם נכנס למים כשהוא עירום לחלוטין והתקרב אל גופו של המתלונן.

דיאמנט הודה כי הסיע את הנער מתלונן ברכבו בשלוש הזדמנויות שונות לחוף הים, וכי פשט את בגדיו וחשף את אבר מינו בפני המתלונן. עוד הודה הנאשם כי ביקש מהמתלונן שיחשוף בפניו את איבר מינו שלו, ושהיה מגע גופני בינו לבין המתלונן בתוך המים, אך טען כי המגע היה באופן של משחק. כמו כן, הודה הנאשם שנתן למתלונן בן ה-14 לנהוג ברכבו בכמה הזדמנויות.

בנוסף, יש בידי הפרקליטות הודאות של מכרים של המתלונן שהיו עדי ראיה לאחד האירועים, לאחר שעקבו אחרי הנאשם שהסיע במכוניתו את הנער מתלונן. במהלך אותו אירוע, ראו העדים שהנאשם נתן למתלונן לנהוג ברכב, ולאחר מכן ראו את הנאשם פושט את בגדיו בחוף הים, כשהוא ליד המתלונן, ונכנס עירום למים יחד עם המתלונן. הללו תיעדו את הדברים שראו במצלמה, והמתלונן פירט בפניהם את מעשיו של הנאשם.

עוד התברר כי ישנן עדויות של בעלי תפקידים במחלקת הרווחה מהם עולה כי הנאשם הוזהר בעבר, ככל הנראה בגין מקרים דומים, וכי סוכם עמו שפגישות טיפוליות עם בני נוער שבטיפולו יתקיימו אך ורק בחדרי הטיפול ולא במקומות אחרים. כמו כן הוזהר דיאמנט שלא יסיע ברכבו קטינים שבטיפולו. קיים תיעוד לשיחה זו בתיקו האישי של הנאשם. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו עד לתום ההליכים הפליליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully