וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חולה צהבת תקף מינית קטינים במשך 15 שנה

גלעד גרוסמן

23.5.2011 / 14:47

יאיר מנגם, תושב י-ם בן 47, מואשם בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים. לפי כתב האישום, בשנת 2005 נודע למנגם כי הוא נדבק בצהבת, אולם הדבר לא מנע ממנו להפסיק את מעשיו

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (שני) כתב אישום נגד יאיר מנגם, תושב העיר בן 47, בגין ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים. לפי כתב האישום, הוא ביצע במשך כ-15 שנה עבירות מין בקטינים, והמשיך בכך גם לאחר שאובחן כחולה צהבת.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יובל קפלינסקי מפרקליטות מחוז ירושלים, מנגם נהג לבקר באמצע שנות ה-90' את הוריו שהתגוררו בשפלה. הוא סיפר לילד בן שמונה שגר בשכנות להוריו שהוא יכול לקשר בינו לבין סבו וסבתו של הילד שמתו זמן קצר קודם לכן. במספר מקרים, בביתו של הילד ובמקלט סמוך, ביצע בו מנגם שורה של עבירות מין.

לטענת הפרקליטות, מספר שנים לאחר מכן נכנס הנאשם לבית כנסת של ישיבה, וסיפר לנער בן 15 שהיה במקום כי הוא רופא לענייני "טיקים" בעיניים, וכי הוא יכול לרפא את ה"טיקים" מהם סובל הנער. הוא הצליח לשכנע את הנער להצטרף אליו ולנסוע לדירה בשכונת "רכס שועפט", ושם במספר מועדים ביצע בו מעשי סדום ומעשים מגונים.

עוד נטען, כי בשנת 2005 נודע למנגם כי הוא נדבק בצהבת, אולם הדבר לא מנע ממנו להפסיק את מעשיו. על פי כתב האישום, הוא ביצע מעשי סדום במשך כשנתיים בנער בן 14 וכן ביצע מעשים מגונים באחיו בן ה-13. בנוסף, לפני כשנתיים הגיע לביתו גם אחיהם הצעיר של השניים, והוא ביצע בו מעשי סדום. מנגם גם נאשם בעבירה של מעשה העלול להפיץ מחלה. מעצרו הוארך עד ליום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully