וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שילמו כספים לנער בן 17 תמורת מין

גלעד גרוסמן

1.11.2010 / 14:05

שני תושבי המרכז מואשמים כי שילמו אלפי שקלים לנער בן 17 כדי לקיים יחסי מין עם אחד מהם ועם ידידה קרובה. הפרקליטות טוענת כי הנאשמים ידעו שמדובר בקטין. הנאשמים מכחישים

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש אתמול (ראשון) כתב אישום נגד תושב תל אביב בן 33 ותושב פתח תקווה בן 42, בגין ניצול קטין לזנות, לאחר ששילמו לנער בן 17 כדי שיוכלו לבצע בו מין אוראלי, למרות שידעו שמדובר בקטין.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ספי ברא"ז-יונג מפרקליטות מחוז תל אביב, בסביבות חודש יוני השנה, נסע הנאשם הראשון ששמו נאסר לפרסום, יחד עם אישה ברכבו, והשניים הבחינו בקטין בשעה שעמד בתחנת אוטובוס ברחוב סלמה בתל אביב. הנאשם פנה לנער ושאל אותו אם ירצה לקיים יחסי מין עם ידידתו. לאחר שהנער השיב בחיוב, נסעו השלושה לדירתו של הנאשם בשכונת התקווה, ושם קיים הנער יחסי מין עם האישה. הנאשם צילם את השניים מקיימים יחסי מין באמצעות הטלפון הנייד שלו.

לאחר מספר ימים הביא הנאשם הראשון את הנער פעם נוספת לדירה, ושם הוא הציע לו לאפשר לנאשם השני לבצע בו מין אוראלי תמורת 500 שקלים. תחילה הנער סירב, אולם לאחר כמה ימים הסכים לכך. במשך כשלושה חודשים נהג הנער להגיע לדירה פעם בשבוע ולאפשר לנאשם לבצע בו מין אוראלי, תמורת סכומי כסף הנעים בין 200-500 שקלים. .

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לשלוח את השניים למעצר בית עד תום ההליכים המשפטים נגדם. מבקשת המעצר עולה כי השניים פעלו באופן דומה כלפי קטין אחר – הציעו לו לקיים יחסי מין עם האישה ואחר כך שידלו אותו לזנות. "מעשיהם של המשיבים מעידים על מסוכנותם לקטינים בכלל ולמתלונן בפרט", נכתב בבקשת המעצר. "כך גם קיים חשש ממשי כי שחרורם ישבש הליכי משפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully