וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינשטיין ביקש ונענה בחיוב: נדחה דיון על מגרון

פנחס וולף ויהושע בריינר

4.12.2011 / 0:02

בעוד שלושה חודשים אמור מאחז מגרון להתפנות ותושביו ביקרו חמישה שרים בבתיהם בניסיון למנוע את הריסתו. השר שלום: "חובה עלינו לטפח את ההתיישבות". הדיון בנושא בוועדת החוקה נדחה

הדיון בוועדת החוקה בנושא פינוי מאחז מגרון לא ייערך היום בעקבות בקשתו של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, כך נמסר אמש (שבת). יוזמי הדיון, חברי הכנסת זאב אלקין ואריה אלדד, נענו לבקשת וינשטיין לדחות את הדיון בנושא למועד אחר.

בתוך כך, תושבי מאחז מגרון הגיעו במהלך אתמול בערב לבתיהם של חמישה משרי הליכוד במטרה לשכנע אותם להפוך את ההחלטה להרוס את בתיהם. התושבים הגיעו לבתיהם של השרים סילבן שלום, לימור לבנת, גלעד ארדן, ישראל כץ ויעקב נאמן. כזכור, לפי החלטת בג"ץ על המדינה לפנות את מגרון עד לחודש מרץ 2012. לטענת התושבים, המדינה חזרה בה מהקביעה כי מדובר בקרקע פלסטינית פרטית וכי על בג"ץ לחזור בו מפסיקתו.

המשנה לראש הממשלה סילבן שלום הודיע לאנשי המאחז כי הוא מתנגד להריסת מגרון: "תנועת הליכוד הניפה כל השנים את דגל ההתיישבות וחובה עלינו לטפח את ההתיישבות ולא להרוס אותה. יש לפעול בכל דרך משפטית כדי למנוע את ההריסה". בתוך כך הודיע השר שלום כי יקיים ביקור הזדהות וחיזוק במגרון.

עוד בנושא:
מפוני גוש קטיף: "נסייע במאבק נגד פינוי מגרון"
המדינה: לפלסטינים אין יכולת להוכיח בעלות במגרון
בג"ץ למדינה: פנו את מגרון עד סוף חודש מרץ

(עדכון ראשון: 22:50, 03.12.11)

השתתפה בהכנת הכתבה: טל שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully