וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית פריז: "אפעל לקידום חקירת דורסי זיתוני"

פעילי המטה להסגרת החשודים בדריסתה והפקרתה של הצעירה הפגינו מול ביתו של השגריר הצרפתי בתל אביב, שעה שאירח את ראש העירייה. הוא הבטיח לעשות כל שביכולתו כדי להפעיל לחץ בתיק

ראש עיריית פריז מבטיח לפעול להסגרת החשודים בדריסתה של לי זיתוני: פעילים ממטה המאבק למען הסגרת אריק רוביק וקלוד אייזיק, החשודים בדריסתה למוות של הצעירה בת ה-25 לפני כחודשיים, קיימו אתמול (ראשון) הפגנה מול ביתו של שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו, בזמן שזה אירח את ראש עיריית בירת צרפת, ברטראן דה לאנווה, המבקר בימים אלו בישראל. דה-לאנווה אמר כי שמע אתמול מביגו על המקרה, והביע זעזוע רב. הוא הוסיף כי למרות שהוא מסרב להתערב בענייני חוק ומשפט בינלאומי, הוא יעשה כל שביכולתו כדי להפעיל לחץ ולזרז את הטיפול בתיק.

לי זיתוני שנדרסה למוות בתל אביב. באדיבות המשפחה
ראש עיריית פריז ינסה לעזור. לי זיתוני/באדיבות המשפחה

כמו כן, ראש העירייה מסר את תנחומיו למשפחתה של זיתוני, ולחבריה. עוד אמר כי בימים אלו מקיימת משטרת צרפת חקירה בעניין בשותפות עם משטרת ישראל, ומפאת צו איסור פרסום, אין ביכולתו לספר על פרטי החקירה. עם זאת, לדברי, הדורסים אינם נמצאים בפריז.

בימים אלה מנהלת המשטרה הצרפתית מגעים מול אייזיק, הנהג החשוד בדריסתה למוות ובהפקרתה של זיתוני, ומול רוביק, בעל הרכב שנכח בזירה, במטרה לקדם את החקירה בעניין. על פי המידע האחרון שפורסם בעניין, הסיכויים שהשניים יוסגרו לארץ נמוכים, שכן הם מתנים את הגעתם לחקירה בכך שלא יוסגרו לישראל וכי יועמדו לדין בצרפת. יודגש כי השניים נמלטים מהרשויות, ומיקומם בשלב זה אינו ידוע, למרות הודעת פרקליטיהם לפיה הם נמצאים בפריז.

עוד בנושא
חברי לי זיתוני שיבשו נאום שר צרפתי: להסגיר הדורס
”דורסי לי זיתוני שוקלים להסגיר עצמם לישראל”
הצעירה שנדרסה בת”א: לי זיתוני מקיבוץ נווה-אור

(עדכון ראשון: 19:53, 27.11.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully