וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי לי זיתוני שיבשו נאום שר צרפתי: להסגיר הדורס

קובי מנדל

27.10.2011 / 0:10

פעילים במטה להסגרת האזרחים הצרפתיים שחשודים בדריסתה למוות של הצעירה בתל אביב שיבשו כנס בחיפה בו השתתף שר צרפתי. הפעילים, שידיהם היו צבועות באדום שידמה דם, הוצאו מהכנס

פעילים במטה להסגת שני אזרחי צרפת החשודים בדריסתה למוות ובהפקרתה של הצעירה לי זיתוני בחודש שעבר בתל אביב שיבשו אמש (רביעי) כנס בהשתתפות שר צרפתי שהתקיים בחיפה. השר הצרפתי לענייני אירופה, ז'אן לאונטי, שמכהן גם כראש עיריית אנטיב שבריביירה הצרפתית, הגיע לארץ לראשונה לרגל כנס ערים תאומות צרפת-ישראל שנפתח הערב בחיפה.

עוד באותו נושא:
"דורסי לי זיתוני שוקלים להסגיר עצמם לישראל"
"דורסי זיתוני מוכנים להיחקר בתנאי שלא יוסגרו"
הצעירה שנדרסה בת"א: לי זיתוני מקיבוץ נווה-אור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעילים משבשים את הכנס בהשתתפות השר הצרפתי, ביניהם רועי פלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם תחילת הכנס קיימו מחוץ לאולם 20 פעילים להסגרת דורסי זיתוני משמרת מחאה שקטה, ובתוך האולם קמו שתי צעירות עם חולצות עליהן דיוקנה של לי והכיתוב "צדק בשבילי" וקראו לשר הצרפתי ל"הסתכל להן בעיניים". הצעירות הוצאו מהאולם וכמה דקות לאחר מכן קמו והפריעו למהלך הכנס שלושה פעילים נוספים, ביניהם רועי פלד, מי שהיה בן זוגה של לי, שידיהם היו צבועות בצבע אדום, לדמות ידיים מגואלות בדם. "צעקנו לו באנגלית – אנו ביצענו פשע, תעזור לנו להסתתר בצרפת כמו שאתה עוזר להם (דורסיה של לי, ק.מ)", סיפר לוואלה! חדשות אמיר יפרח, פעיל במטה להסגרת הדורסים.

בתחילת השבוע דווח בערוץ 10 כי קלוד איזק ואריק רוביק, שני אזרחי צרפת, שחשודים כי דרסו את זיתוני ונמלטו לארצם, בוחנים אפשרות להסגיר את עצמם לישראל. לפי הדיווח, איזק ורוביק פנו באחרונה לעורך דין ישראלי בתחום התעבורה, ששימש בעבר גם כשופט בתחום וביקשו ממנו לבדוק מול הפרקליטות את מצבם המשפטי.

בחודש שעבר דווח כי המשטרה הצרפתית מנהלת מגעים מול איזק, הנהג החשוד בדריסה ומול רוביק, בעל הרכב שנכח בזירה, במטרה לקדם את החקירה בעניין. סנגוריהם הצרפתיים של השניים, פרנסואה קוטה ומישל אפלבאום, ניסו להסביר אז את מעשי מרשיהם. "הלקוחות שלי לא רצו לברוח מאחריותם", אמר קוטה, "הם היו במצב של פניקה, הם חשבו על קרוביהם ומשפחותיהם, שישלמו את המחיר על מעשיהם. הם צרפתים וכמו כל אדם שעושה טעות, הם רצו לחזור הביתה, לצרפת".

(עדכון ראשון: 22:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully