וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שתי נשים מצפת הפעילו בית בושת

קובי דוד

23.11.2011 / 18:24

בעקבות תלונות מצד שכנים על תנועה בלתי פוסקת של גברים לדירה בבניין מגורים בצפת, נעצרו היום שתי נשים בחשד שהפעילו בית בושת. בחקירתן הודו: "עסקנו במתן שירותי מין כדי להתפרנס"

בלשי תחנת המשטרה בצפת עצרו הבוקר (רביעי) שתי נשים, בחשד שהפעילו בית בושת בביתם. הפעילות החשאית שערכו הבלשים יצאה לפועל לאור תלונות רבות שהצטברו בתחנת המשטרה מצד שכניהן של השתיים. השכנים התלוננו על מקרים רבים בהם גברים הגיעו אל דירתן של שתי הנשים בשעות לילה מאוחרות, במטרה לקבל שירותי מין, כך על פי החשד, ואף גרמו לרעש ולאי סדר.

השכנים הלינו במשטרה כי הפעילות שמתבצעת, לכאורה, על ידי הנשים פוגעת בחיי השגרה הנורמליים של התושבים. "זה הפך למטרד סביבתי. כל לילה היו מגיעים גברים זרים אל אותה הדירה ויוצאים בשעות הבוקר. אנחנו החלטנו שלא נשתוק ופנינו למשטרה", סיפרו השכנים.

שתי הנשים, שנשלחו לחקירה משטרתית, נאלצו להודות במעשים המיוחסים להן. בחקירתן סיפרו השתיים: "עסקנו במתן שירותי מין כדי שנוכל להתפרנס". מפרטי החקירה הראשונית עולה כי אחת מהנשים שימשה כבעלת הבית, בעוד ששותפתה סיפקה את שירותי המין לגברים, ובכך שידלה אותה לעסוק בזנות. על פי הערכות במשטרת צפת, בימים הקרובים יתקיימו מעצרים נוספים כנגד חשודים שמעורבים בפרשה. כאמור, מעצרם של הנשים הוארך בחמישה ימים עד ליום ראשון בבית משפט השלום בצפת.

מפקד תחנת משטרת צפת, סגן ניצב עופר קנטרוביץ', מסר לוואלה! חדשות כי "שתי הנשים נמצאות במעצר עד ליום א'. כפי הנראה, במהלך אותם ימים יבוצעו מעצרים נוספים".

עוד בנושא
לא רק אונס ומכות: קורבנות הסחר בנשים חוששות גם מגירוש
חשד: עבריין מוכר ניסה להקים רשת לסחר בנשים
חשד: סחרו בנשים ואילצו אותן לעסוק בזנות

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully