וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עבריין מוכר ניסה להקים רשת לסחר בנשים

איילה חננאל

3.3.2011 / 13:32

מעצרם של שלושה גברים תושבי חולון, החשודים שהעסיקו שלוש נשים צ'יליאניות בזנות, הוארך בשלושה ימים. ראש צוות החקירה: "מנענו רשת ייבוא של נשים דרום אמריקאיות לארץ לעבודה בזנות"

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (חמישי) בשלושה ימים את מעצרם של שלושה תושבי חולון בשנות ה-30 לחייהם, אשר נעצרו לפני כחודש בחשד שביצעו עבירות של סחר בנשים ושידול לזנות. על פי החשד, השלושה סחרו בשלוש נשים, תושבות צ'ילה והעסיקו אותן בזנות בארץ.

מחקירת האירוע עולה, כי שלושת החשודים יצרו קשר עם אישה מדרום אמריקה העוסקת בסחר בנשים בארצה והתכוונו להקים רשת של סחר בנשים מדרום אמריקה לישראל, במימונו של עבריין ישראלי. ראש צוות החקירה במפלג התשאול בימ"ר תל אביב, רפ"ק אדי פלינר הסביר כי תפיסתם של החשודים הביאה למניעת פתיחתה של הרשת. לדבריו, "אם לא היינו מאתרים את שלוש הנשים הללו, הם היו פותחים בגל של ייבוא נשים ארצה במטרה להעסיק אותן בזנות".

תפיסתם של החשודים התאפשרה לאחר קבלת מידע מודיעיני שהוביל את החוקרים לבית מלון בתל אביב בו שוכנו הנשים, שהגיעו ארצה באמצעות ויזת תיירים והספיקו לעבוד בזנות במשך כיומיים. החוקרים עקבו אחר שלושת החשודים, שהגיעו לבית המלון והסיעו את הנשים לבתי הלקוחות. במקביל עידכנה המשטרה את משטרת צ'ילה בנושא, וזו החלה לערוך מעקב אחר הסוחרת המקומית. על פי החשד, הסוחרת איתרה נשים במצוקה כלכלית והציעה להן להגיע לישראל ולעסוק בזנות.

את כרטיסי הטיסה, השהות בבית המלון ויתר ההוצאות מימן עבריין ישראלי שטרם נעצר. "לפי הסכומים שהתגלו לנו במהלך החקירה, המימון היה בלתי מוגבל והייתה פה כוונה להקים רשת סחר בנשים בקנה מידה עולמי", אמר רפ"ק פלינר. לדבריו, "למרות המאבק הקשה שלנו בתופעת הסחר בנשים עד כדי מיגור התופעה, הסוחרים מחפשים דרכים אחרות להבאת נשים ארצה לעסוק בזנות. אם בעבר רוב הסחר בנשים התנהל ברוסיה, הרי שכיום הסוחרים כבר מודעים לרמת הקשר שלנו עם הרשויות שם ולכן הם מחפשים מקום אחר בו האוכלוסייה נתונה במצוקה כלכלית וניתן לשדל נשים לעסוק בזנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully