וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סחרו בנשים ואילצו אותן לעסוק בזנות

איילה חננאל

9.11.2010 / 11:24

שלושה בני אדם נעצרו בת"א בחשד למעורבות ברשת סחר בנשים. לטענת המשטרה, השלושה הביאו לארץ נשים מבלארוס, לקחו את דרכוניהן והכריחו אותן לעסוק בזנות

שלושה גברים בשנות ה-40 לחייהם נעצרו אתמול (שני) על ידי שוטרי ימ"ר תל אביב בחשד למעורבות ברשת סחר בנשים, כליאה ואיומים וכן עבירות נוספות הקשורות לניהול הרשת שפעלה בשנים 2007-2006. השלושה הם תושב צפון הארץ וכן שני קרובי משפחה מתל אביב, בהם רמי סבן נגדו מתנהל משפט בימים אלה באשמת מעורבות ברשת נוספת של סחר בנשים.

מעצר השלושה הוא תולדה של מידע חדש שהגיע באחרונה למשטרה על שתי נשים מבלארוס שנפלו קורבן לרשת. על פי החשד, השתיים "נמכרו" על ידי תושב בלארוס לסבן ושותפיו, הן הוטסו לישראל, נלקחו מהן הדרכונים והן נכלאו ואולצו לעסוק בזנות. לאחר זמן מה, הצליחו השתיים להימלט ממקום כלאן ולברוח בחזרה לארצן.

אלא שבעקבות המידע שהגיע למפלג התשאול של ימ"ר תל אביב, הוטסו חוקרי היחידה לבלארוס. החוקרים הצליחו לאתר את שתי הנשים ולשוחח עמן. כמו כן, האדם שעל פי החשד מכר את הנשים לרשת נעצר. היום יובאו השלושה להארכת מעצר בבית משפט השלום תל אביב.

נגד סבן, כאמור, מתנהל משפט בגין החזקת 12 בתי בושת בתל אביב בין השנים 1999 ל-2004 ולאחר מכן בגין ניהול שירותי מין טלפוניים בעיר. מכתב האישום עולה כי חברי הרשת הבריחו לארץ דרך מצרים מאות נשים ממדינות חבר העמים לשם מכירתן למכוני ליווי שונים. על פי החשד, מי שהעזה להתלונן או להתנגד סבלה מאלימות קשה ובמקרה אחד אף נטען כי החבורה הובילה לדריסתה למוות של אחת הנשים שהעזה להימלט באוזבקיסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully