וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמינר רכש מקצועי באו"ם נועד להגדיל הרכש מישראל

טל שלו, כתבתנו המדינית

23.11.2011 / 4:49

נציגי 20 חברות ישראליות מובילות משתתפים בסמינר, במטרה להגביר פעילות הרכש של האו"ם מישראל, העומדת על כ-80 מיליון דולר בשנים האחרונות

תוכניות קומוניקציה, מערכות אבטחה ומעקב, מערכות הגנה אלקטרוניות ורשתות לווין; זו הסחורה הישראלית המשווקת השבוע באו"ם, במסגרת ניסיון ישראלי להגביר את המסחר עם סוכנויות הארגון הבינלאומי. נציגים של 20 חברות ישראליות מובילות, בהן אלביט, אלקו, גילת וסאטקום, משתתפים השבוע בסמינר רכש מקצועי המוקדש לישראל; המטרה: להגביר את פעילות הרכש של האו"ם מישראל, ולחתום על מכרזים בשווי מיליוני דולרים.

לאו"ם ישנן נציגויות וסוכנויות ביותר מ-150 מדינות בעולם, והוא מעסיק עשרות אלפי עובדים במאות פרויקטים מסביב לעולם; תקציב הרכש של הארגון, למימון הפעילות הענפה, עומד על כ-4 מיליארד דולר. בשנים האחרונות רכש האו"ם מוצרים, שירותים וטכנולוגיות של חברות ישראליות בסך של כ-80 מיליון דולרים, וכעת מקווה ישראל להגדיל סכום זה באופן משמעותי: "אין סיבה שתקציב הרכש השנתי מישראל יעמוד על פחות מאחוז מתקציבו הכולל של האו"ם", הציב שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, את היעד בפני משתתפי הסמינר.

במסגרת הסמינר, פרי יוזמה משותפת של האו"ם, משרד החוץ ומכון הייצוא, יחשפו החברות הישראליות את היצע השירותים והמוצרים הטכנולוגיים החדשניים בתחומי ביטחון, בטיחות, רפואה, תקשורת, מים, אנרגיה ועוד. בכיר הארגון ייפגשו עם בכירי אגף הרכש של האו"ם, אנשי אגף הביטחון והבטיחות, אגף כוחות השלום וסוכנויות שונות של האו"ם, דוגמת יוניצ"ף, ארגון האו"ם לטיפול בילדים.

"משה רבנו לא היה נווט דגול", אמר שגריר ישראל באו"ם באירוע הפתיחה של הסמינר. "אחרי 40 שנה במדבר, הוא הוביל את העם היהודי למקום היחיד במזרח התיכון ללא מאגרי נפט. עם מעט אוצרות טבע נאלצנו ליצור יש מאין והפכנו את יכולות הפיתוח והחדשנות למסורת ארוכת שנים ולשם דבר ברחבי העולם".

עוד בנושא
מזכ"ל האו"ם לנתניהו: חדש העברת כספי המסים לרשות
האו"ם גינה את סוריה: "חידלו לטבוח באזרחים"
דו"ח במועצת הביטחון: "אין רוב למהלך הפלסטיני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully