וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה שנחטפה בדרום מסרבת להעיד נגד החוטפים

רמי שני

22.11.2011 / 18:55

שלושה צעירים מרהט חשודים שחטפו צעירה מקריית מלאכי ברכבם. השוטרים הצליחו לעצור את השלושה עוד כשהיו ברכב, ולקחת אותם לחקירה. אך הצעירה שנחטפה מסרבת להעיד, ככל הנראה מחשש לנקמה

מדוע מסרבת צעירה להעיד נגד חוטפיה? שלושה תושבי רהט נעצרו אתמול בחשד שחטפו צעירה ברכבם. במבצע מהיר, הצליחה המשטרה לעצור את החוטפים עוד כשהיו במכוניתם ולקחת אותם לחקירה. מעצרם הוארך היום בחמישה ימים, בבית משפט השלום בבאר שבע. אולם עד כה, סירבה הצעירה לשתף פעולה עם חוקריה. על פי הערכות המשטרה, היא חוששת פן במידה ותעיד כנגד החשודים, אלו יבקשו לנקום בה.

המקרה אירע אתמול. לפי החשד, הצעירה בילתה עם ארבעה מחבריה כאשר התקשר אליה החשוד וביקש כי ייפגשו. הצעירה סירבה והמכר, בשנות ה-20 לחייו, איתר את המקום בו שהתה בלוויית שלוש צעירות וצעיר. כאשר הבחינה בו הצעירה, נכנסה החבורה לרכבו של אחד החברים, שהוריד את שלוש הצעירות בשכונת מגוריהן ועזב את המקום.

ככל הנראה, החשוד עקב אחרי הרכב ודרש מהצעירה, שעדיין שהתה עם שלוש חברותיה, להיכנס לרכבו. בעזרת חברותיה ניסתה הצעירה לברוח, אך החשוד הזעיק שניים מחבריו, ובעזרתם הצליח לגרור את הצעירה לרכב, תוך שהם מכים אותה, ונמלטו עמה.

חברותיה של הצעירה נחפזו להודיע למשטרה אודות האירוע, ותחנת משטרת קריית מלאכי חשה לעצירת רכבו של החשוד, תוך מסירת פרטיה לכל תחנות המרחב ולתחנת משטר הגבול הסמוכה. במקביל פעל ראש המשמרת דאז, רב-סמל מאיר אזולאי, לבנות פרופיל של אחד החשודים ששהו ברכב, זאת על פי עדותן של חברותיה של הצעירה. בהתאם לפרופיל ביצעה המשטרה איכון סלולרי, והצליחה לעצור את הרכב על כביש 40, בסמוך לצומת בית-קמה. ברכב מצאה המשטרה גם רכוש, החשוד כגנוב.

עוד באותו נושא
אישום: חטף תלמידת אולפנה בת 16 מפרדס חנה
חשד: חטף את אחיינו בעקבות סכסוך עם אמו
מאסרים כבדים לחוטפי אשת העסקים בירושלים

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully