וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חטף את אחיינו בעקבות סכסוך עם אמו

רמי שני

27.3.2011 / 23:23

בעקבות סכסוך עם אמו, חשוד צעיר משגב שלום שחטף את אחינו, הנמצא תחת השגחת האם. בית משפט השלום בבאר שבע הורה על הארכת מעצרו בארבעה ימים לצורך השלמת החקירה

צעיר משגב שלום נעצר אתמול (שבת) בחשד שחטף את אחיינו בן ה-4 בעקבות סכסוך עם אמו, שכן האם משמשת כאפוטרופוסית שלו. לטענת האם, חטף מוחמד אבו עדרה ב-18 במרץ את בנה של אחותו, הנמצא תחת חסותה לאחר שאביו נהרג ואמו נישאה לאחר. לדברי האם, הגיע אבו עדרה לביתה התעמת איתה, חטף את הפעוט מידיה והיכה אותה.

היום הובא אבו עדרה לבית משפט השלום בבאר שבע שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. המשטרה טענה כי אבו עדרה עלול להוות סיכון לילד, לאחותו או לאמו והוא עלול אף לשבש את החקירה.

עורך דינו של אבו עדרה, שגיא זני, אמר בבית המשפט כי אין צורך בהארכת המעצר: "לא התרשמתי שהמשטרה עשתה די כדי לאתר את החשוד ולבצע את פעולות החקירה שלשמן היא מבקשת היום את הארכת מעצרו", אמר. לדבריו, המשטרה היתה צריכה לאתר את אבו עדרה מהר יותר, ולבדוק את התלונה שהוגשה נגדו, כמו גם את גרסת האליבי שמסר להגנתו, לפיה הוא היה ביום החטיפה ברחובות: "אין כל אינדיקציה שהוא ניסה להימלט", טען זאני. יחד עם זני, מייצג את אבו עדרה עורך הדין גיורא זילברשטיין.

מחקירת הפרשה כפי שהוצגה בבית המשפט עולה, כי זמן קצר לאחר החטיפה, העביר אבו עדרה את הפעוט לידיו של אדם אחר, שהחזיר אותו לבית משפחתו. השופטת דרורה בית אור קבעה כי מעצרו של אבו עדרה יוארך בארבע ימים. בית אור כתבה בהחלטתה, כי מדובר באירוע חמור ביותר של חטיפת הילד מהבית בו הוא מתגורר, תוך איומים על האחרים המתגוררים בו. בשל כך, קיימות נסיבות המחייבות את הארכת המעצר.

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully