וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום הזיכרון לרצח: "לשנות את שם רחוב רבין"

יהושע בריינר

9.11.2011 / 8:09

ח"כ בן ארי ביקש לשנות את שמו של רחוב באשקלון הקרוי על שמו של ראש הממשלה המנוח. הסיבה: רקטה שנפלה ברחוב וגרמה למותו של תושב העיר. "אי החלפה תכעיס את התושבים"

דווקא ביום הזיכרון הממלכתי לציון 16 שנה להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין שחל היום (רביעי), יש מי שמציע להחליף את הרחובות הנקראים על שמו. ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) פנה בימים האחרונים לראש עיריית אשקלון בני וקנין, בבקשה להחליף את שמו של רחוב "שדרות רבין" בעיר.

פנייתו של ח"כ בן ארי בנושא באה בעקבות מותו של תושב העיר משה עמי, שנהרג מפגיעת רקטת גראד בסוף החודש שעבר. הרקטה הקטלנית נפלה בשדרות רבין בעיר. במכתב לראש עיריית אשקלון הזכיר ח"כ בן ארי ציטוטים של רבין שאנשי הימין מרבים להעלות, ולפיהם לא יהיה ירי של רקטות מרצועת עזה.

בן ארי כתב כי "סיפורי הבלהות מוכרים. לא היו קטיושות ולא יהיו קטיושות. אשקלון הפכה לעיר מותקפת וכל זאת בשל הסכמים הזויים כמו אוסלו ו-Y. בנסיבות אלה נדמה שהמשך קריאת שמו של הרחוב על שמו של הרחוב על שמו של רבין, יכולה לעורר תסיסה של תושבים ולפגוע במרקם העיר".

בן ארי מציע לראש העירייה וקנין לשנות את שם רחוב "שדרות רבין" על שמו של תושב העיר משה עמי. בן ארי אף הביע חשש כי לולא ביצוע השינוי על ידי העירייה, התושבים צפויים לפעול לכך בעצמם. לדבריו, "בסיור שערכתי בעיר שוחחתי עם התושבים ואני חושש שאי החלפת שמו של הרחוב יכולה להוביל לכעס וזעם של התושבים, שעלולים לעקור את השלט, מצב שיביא לפגיעה בכבודו של ראש הממשלה המנוח".

טרם התקבלה תגובה מעיריית אשקלון.

עוד בנושא:

פרס בטקס לזכרו של יצחק רבין: "רב חובל בים סוער"
נטמן הרוג הגראד: "שכלנו אח בלבנון, וכעת עוד אח"
בת זוג ההרוג מירי הגראד: "הספיק לומר שהוא אוהב"

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully