וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת זוג ההרוג מירי הגראד: "הספיק לומר שהוא אוהב"

רמי שני

30.10.2011 / 8:31

משה עמי, אב לארבעה וסב לחמישה, נסע ברכבו ונפגע מרסיס של רקטה שנפלה באשקלון. בשנתיים האחרונות הוא חי עם בת זוגו אלה קוסטין, שסיפרה: "בקול חלש הוא אמר לי שהוא אוהב אותי"

בבית העלמין באשקלון יובא בשעה 14:00 בצהריים (ראשון) למנוחות משה עמי, תושב העיר בן 56, שנהרג אמש מפגיעה ישירה של רקטת גראד. החקירה הראשונית העלתה כי עמי נפגע לאחר שנסע עם רכבו. רסיס מהרקטה שנפלה פגע בבטנו ובתחילה הוא הוגדר כפצוע במצב בינוני. בבית החולים ברזילי הידרדר מצבו של עמי וכעבור מספר שעות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות

הירי לעבר יישובי הדרום נמשך; צה"ל שב ותקף בעזה
דיווח: "הושגה הפסקת אש בדרום בתיווך מצרי"
ירי בדרום: הלימודים וההפגנה בוטלו, אסור להתקהל

ההרוג מפגיעת הגראד הקטלנית היה קבלן תשתיות ובשנתיים האחרונות הוא חי עם בת זוגו, אלה קוסטין. בת הזוג סיפרה הבוקר לוואלה! חדשות כי "משה נסע אתמול לבקר את אחי בבית החולים בילינסון בפתח תקוה. במהלך הנסיעה הוא התקשר אליי ואמר לי 'תצאי החוצה, נלך לקניות'. אמרתי לו שאני אוהבת אותו ושאני רוצה לראות שהוא בסדר. אז שמעתי אזעקה ושני פיצוצים. התקשרתי אליו שוב והוא אמר לי כבר בקול חלש: 'אני אוהב אותך' והפסיק לדבר".

קוסטין הוסיפה בדמעות כי "אני שמחה על השנתיים שלו ביחד. הוא התגרש מאשתו, אבל הם היו בקשר נפלא. כל המשפחה שלו וכמובן הילדים שלו אהבו אותו. הכרנו באינטרנט ואחרי שיצאנו לבלות ערב אחד, נותרנו ביחד. יש לי מזל גדול שפגשתי אותו, אין אנשים כאלה". משה עמי הותיר אחריו ארבעה ילדים וחמישה נכדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully