וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטמן הרוג הגראד: "שכלנו אח בלבנון, וכעת עוד אח"

רמי שני

30.10.2011 / 15:48

בבית העלמין באשקלון הובא למנוחות משה עמי, בן 56, שנהרג אתמול מפגיעה ישירה של רקטה. ראש העיר וקנין: "העיר אשקלון אבלה על רצח האיש היקר בעולם". הוא השאיר אחריו 4 ילדים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד)

עשרות בני אדם הגיעו בצהריים (ראשון) לבית העלמין באשקלון ללוות את משה עמי, תושב העיר בן ה-56, שנהרג אמש מפגיעה ישירה של רקטת גראד, בדרכו האחרונה. "איבדנו בן, סבא, דוד, אח יקר ואהוב וחבר. אנחנו מסרבים להאמין. לא עוד פעם. שכלנו כבר אח יקר שנפל בלבנון. ועכשיו שוב עוד אח שנפל בידי מרצחים. משה, לא נשלחת להילחם. רצית לחזור הביתה בשלום, אל אלה שאתה כל כך אוהב", ספדה זהבה, אחותו של משה עמי, לאחיה בהלוויה. "אנחנו לא מאמינים שאנחנו קוברים היום איש מלא שמחת חיים ומצחיק עד דמעות ועכשיו אנחנו מלאים דמעות. באמת שאנחנו מחכים שתחזור ותגיד שזאת היתה בדיחה. אנחנו מסרבים להאמין, שאתה איננו", אמרה.

כיצד צריכה ישראל להגיב על הירי מעזה? הצביעו בפייסבוק

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות
צה”ל תקף חוליית שיגור בדרום הרצועה, מחבל נהרג
הרמטכ”ל המליץ על תקיפה אגרסיבית - נתניהו התנגד
בת זוג ההרוג מירי הגראד: ”הספיק לומר שהוא אוהב”

הלוויתו של עמי משה שנהרג מפגיעת גראד באשקלון, אוקטובר 2011. דרור עינב
"קוברים היום איש מלא שמחת חיים ומצחיק עד דמעות". ההלוויה היום/דרור עינב

ראש העיר בני וקנין, העלה על נס את פועלו של האיש בתחנות שונות בחייו: "העיר אשקלון כולה אבלה. באנו ללוות את האיש היקר בעולם, את משה עמי שנרצח על ידי בני עוולה. כך שילם בחייו יהודי נפלא ויקר זה, מלח הארץ, במאבק על הארץ הזאת". וקנין קרא לממשלה להגיב בתקיפות נוכח הירי המתמשך מרצועת עזה לעבר ישראל. עמי השאיר אחריו אם, ארבעה אחים, ארבעה ילדים, וחמישה נכדים ובת זוג אתה חי בשנתיים האחרונות. אחיו של עמי נפל במלחמת לבנון.

משה עמי היה קבלן תשתיות ובשנתיים האחרונות הוא חי עם בת זוגו, אלה קוסטין. בת הזוג סיפרה הבוקר לוואלה! חדשות כי "משה נסע אתמול לבקר את אחי בבית החולים בילינסון בפתח תקוה. במהלך הנסיעה הוא התקשר אליי ואמר לי 'תצאי החוצה, נלך לקניות'. אמרתי לו שאני אוהבת אותו ושאני רוצה לראות שהוא בסדר. אז שמעתי אזעקה ושני פיצוצים. התקשרתי אליו שוב והוא אמר לי כבר בקול חלש: 'אני אוהב אותך' והפסיק לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully