וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף חוליית שיגור בדרום הרצועה, מחבל נהרג

החולייה של החזית הדמוקרטית נפגעה סמוך לרפיח. מלבד ההרוג, נפצע גם בכיר בזרוע הצבאית של הארגון. נתניהו: "אין הפסקת אש, הצד השני ישלם מחירים כבדים. נגן על תושבי הדרום"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל)

חיל האוויר תקף בצהריים (ראשון) חולייה שנערכה לשיגור רקטות מזרחית לרפיח שבדרום רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי התקיפה נעשתה על בסיס מידע מודיעיני על כוונה לבצע שיגור לעבר ישראל, וכי זוהו פגיעות במטרות התקיפה. על פי דיווחים בכלי תקשורת פלסטיניים, מחבל אחד נהרג בתקיפה, ואחר נפגע באורח קשה. על פי הדיווח, ההרוג הוא אחמד ג'רגון, בן 23 מגדודי ההתנגדות הלאומית - הזרוע הצבאית של החזית הדמוקרטית, בעוד שהפצוע הוא מפקד בכיר בזרוע. בכך עלה מספר ההרוגים הפלסטינים ביממה האחרונה לעשרה. זמן קצר אחרי התקיפה, התפוצצה בצפון הרצועה רקטת קסאם שנורתה לעבר ישראל. אזעקה נשמעה ביישובים הישראלים הסמוכים.

כיצד צריכה ישראל להגיב על הירי מעזה? הצביעו בפייסבוק

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות
הרמטכ”ל המליץ על תקיפה אגרסיבית - נתניהו התנגד
פרשנות: ההסלמה בדרום - הקדמה למבצע גדול
פרס: ”ירי הרקטות מעזה - הכרזת מלחמה”

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בצהריים להסלמה בדרום. בפתח ישיבת הממשלה המיוחדת הנערכת בצפת, אמר נתניהו כי "הצד השני ישלם מחירים עוד יותר כבדים ממה שילם עד עכשיו, עד שיפסיק לירות עלינו. אין הפסקת אש. צה"ל מגן על תושבי הדרום ומחסל את משגרי הטילים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הג'יהאד: "נענה למאמצים להפסקת אש"

בשעות הצהריים הודיע ארגון הג'יהאד האיסלמי כי הוא "נענה למאמצים המצרים לכונן הפסקת אש" עם ישראל, והבהיר כי הוא שומר לעצמו את הזכות להגיב על כל הסלמה עתידית. דובר הזרוע הצבאית של הארגון, אבו אחמד, אמר כי השמירה על הפסקת האש "תלויה בהתנהגותה של ישראל בשטח". הדובר אבו אחמד, הוסיף כי "האויב הציוני הוא מי שהתחנן לרגיעה לאחר ששילם מחיר כבד. פלוגות אל-קודס יצרו מאזן אימה מול ישראל ואילצה אותה להתחנן לרגיעה".

לפני ההודעה של הג'יהאד האיסלמי, נורו לעבר ישראל 11 רקטות גראד, קסאם ופצצות מרגמה. שבע מהרקטות נורו לכיוון אשדוד, אשקלון וחבל לכיש. כל הרקטות נפלו בשטחים פתוחים ולא גרמו לנזק או לנפגעים בנפש. עם זאת, בשל אזעקה שנשמעה באשקלון לקו בחרדה 13 בני אדם והם פונו לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי בעיר. בתוך כך, סוללת מערכת "כיפת ברזל" הצליחה ליירט שתי רקטות שנורו לכיוון גן יבנה.

לפניות לכתבים:
אמיר - amirbohbot@walla.com
ניר - nir_yah@walla.com
טל - tal_sh@walla.net.il

(עידכון ראשון: 15:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully