וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן באיטליה: ברלוסקוני הסכים להתפטר

ארמון הנשיאות האיטלקי אישר כי ראש הממשלה סילביו ברלוסקוני יגיש את התפטרותו לאחר אישור הרפורמות הכלכליות במדינה. מוקדם יותר שרד ברלוסקוני הצבעת אמון בפרלמנט

ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, יגיש את התפטרותו לאחר אישור הרפורמות הכלכליות במדינה – כך דיווחו אמש (שני) כלי תקשורת במדינה. בארמון הנשיאות האיטלקי אישרו את הדברים.

ברלוסקוני הולך הביתה - כותרות אחרונות
ברלוסקוני שרד עוד הצבעה, אך איבד הרוב בפרלמנט
ברלוסקוני הכחיש את "השמועות" על התפטרותו
האשמות חדשות נגד ברלוסקוני: סחר בבני אדם

הצבעת מפתח בבית התחתון בפרלמנט האיטלקי העמיקה אתמול עוד יותר את המשבר בו מצוי סילביו ברלוסקוני, והגבירה את הלחץ עליו להתפטר. ברלוסקוני אמנם הצליח להעביר בפרלמנט את הצעת התקציב שהגיש, אולם היה זה רק בזכות היעדרות חברי האופוזיציה מההצבעה, שהיוותה למעשה הצבעת אמון בממשלה. בגלל "עריקה" של כמה מחברי הקואליציה, עברה הצעת החוק ברוב של 308 חברי פרלמנט בלבד - פחות מ-316 המהווים רוב מוחלט בין 630 חברי פרלמנט בלבד - פחות מ-316 המהווים רוב מוחלט בין 630 חברי הבית. באופוזיציה מיהרו להגיב ולומר שזו עוד הוכחה לכך שעל ברלוסקוני להגיש באופן מיידי את התפטרותו.

אחרי ששלשום דחה בתוקף שורת הדיווחים כי הוא עומד להתפטר, רק גברו הקולות הקוראים לפרישתו של ברלוסקוני, והיום, עוד לפני ההצבעה, הצטרף אליהם גם אומברטו בוסי, מנהיג מפלגת "הליגה הצפונית" הימנית-קיצונית, ושותפו העיקרי לקואליציה של ברלוסקוני - המתקשה להעביר שורת רפורמות כלכליות שהאיחוד האירופי דורש, על רקע המשבר הכלכלי הקשה במדינה.

(עדכון ראשון: 21:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully