וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת רביעית נגד קיין נחשפה, ויש גם חמישית?

שרון ביאלק התייצבה מול המצלמות וסיפרה כיצד המתמודד לנשיאות ארה"ב "שלח יד לאיבריי המוצנעים וקירב את ראשי למפשעתו". דיווח נוסף: קיין הנשוי ניסה לארגן "דייט" עם צופה בהרצאה שלו

רויטרס

לפרשת ההטרדות המיניות בהן נחשד הרמן קיין, המועמד המוביל בימים אלו את הסקרים לקראת הפריימריז לבחירת מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית, יש כעת שם ופנים: שרון ביאלק, המתלוננת הרביעית נגד איש העסקים מג'ורג'יה, והראשונה שנחשפת בפומבי. במסיבת עיתונאים שכינסה אמש (שני) בניו יורק פירטה ביאלק כיצד קיין "שלח ידיים" לאיבריה המוצנעים באירוע בשנת 1997. במקביל, התפרסם בוושינגטון דיווח על אשה חמישית שטענה כי קיין פנה אליה בצורה בלתי מכובדת, באירוע בשנת 2002. קיין צפוי לכנס היום מסיבת עיתונאים ולהגיב פעם נוספת להאשמות, שעד כה הכחיש באופן גורף.

ביאלק התייצבה מול המצלמות, כשלצדה עורכת הדין הידועה גלוריה אלרד, הידועה בייצוג נפגעות תקיפה מינית. "חשבתי שנלך למשרדים, כדי שיוכל להדריך אותי שם", סיפרה על המקרה, בטקסט שהקריאה מהכתוב. "באותו זמן לבשתי חצאית שחורה עם קפלים, חליפה וחולצה. הוא לבש חליפה עם חולצה פתוחה. אבל במקום ללכת למשרדים, הוא לפתע רכן לעברי, ושם את ידו על רגלי, מתחת לחצאית, ולח אותה לאיבריי המוצנעים. הוא גם אחז בראשי וקירב אותו למפשעה שלו".

שרון ביאלק, הטוענות כי הרמן קיין הטריד אותה מינית, נחשפת לתקשורת במסיבת עיתונאים בניו יורק, 7 בנובמבר 2011. רויטרס
"אני רוצה שאתה, מר קיין, תיטול אחריות. רק תודה במעשיך, תודה שפעלת בצורה לא נאותה כלפי אנשים, ואז תמשיך הלאה". ביאלק/רויטרס

"הייתי מאוד מאוד מופתעת והמומה", הוסיפה. אמרתי לו: 'מה אתה עושה? אתה יודע שיש לי חבר. לא בשביל זה באתי לכאן'. מר קיין אמר: 'את רוצה עבודה, כן?'. ביקשתי שיפסיק, והוא הפסיק. ביקשתי ממנו שיחזיר אותי למלון שלי, והוא עשה זאת מיד".

"אני נחשפת כדי לשמש פנים וקול לאותן נשים שלא יכולות, או מסיבה כלשהי לא רוצות להיחשף", סיכמה, "ובשם כל הנשים הללו שהוטרדו מינית במקום העבודה, אבל לא נחשפות מפחד לנקמה או השפלה פומבית. ממש לא רציתי להיות כאן היום, ולא הייתי כאן לולא שלוש הנשים האחרות שהגישו תלונות על הטרדה מינית נגד מר קיין. אני רוצה שאתה, מר קיין, תיטול אחריות. רק תודה במעשיך, תודה שפעלת בצורה לא נאותה כלפי אנשים, ואז תמשיך הלאה. אמריקה בטלטלה נוראית, כפי שכולנו יודעים. אנחנו זקוקים למנהיג שיוכל לשמש דוגמה, שיציג סטנדרטים של אדם טוב ודמות מוסרית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"קשרי אותי עם העלמה, שאוכל לספק לה תשובה מעמיקה"

בכך לא הסתיים היום המביך של קיין. שעות ספורות לאחר מסיבת העיתונאים, פירסם העיתון "וושינגטון אקזמינר" מקרה נוסף, שאירע לכאורה לאחר נאום בתשלום שנשא קיין במצרים ב-2002. אשה בשם דונה דונלה, עובדת של ארגון הסיוע USAID מווירג'יניה שנכחה באותו אירוע, סיפרה לעיתון כי קיין הנשוי ביקש ממנה לסדר לו "דייט" עם אשה ששאלה שאלה במהלך הנאום. "לאחר שהסמינר הסתיים", סיפרה, "קיין ניגש אליי ואל אחת מעמיתותיי, ואמר: 'תוכלו לקשר אותי עם העלמה היפה ששאלה את השאלה, כדי שאוכל לספק לה תשובה מעמיקה יותר, מעל ארוחת ערב?'". לדבריה, היות ש"חשדה לגבי טוהר כוונותיו" של קיין, סירבה לשמש כמתווכת בינו לאשה. על כך השיב לה, לדבריה, "אז אולי תסעדי איתי את ארוחת ערב?". בסופו של דבר, לדבריה, נערכה ארוחת ערב קבוצתית בהשתתפות השניים, שבמהלכה לא הבחינה ב"התנהגות מינית בלתי הולמת" מצדו של קיין.

פרשת ההטרדות המיניות התפוצצה לפני כעשרה ימים, אז פירסם האתר "פוליטיקו" כי בשנות ה-90, בזמן כששימש כראש איגוד המסעדנים, התלוננו נגד קיין שתי עובדות באיגוד על הטרדה - אולם העניין נסגר בהסדר שבמסגרתו קיבלו פיצוי והתחייבו לשתוק. בהמשך השבוע פנתה לסוכנות AP אשה נוספת, שלישית, והתלוננה כי קיין הטריד אותה באותה תקופה.

קיין הכחיש בתוקף את כל ההאשמות עד כה, ולאחר פרסום התלונה השלישית הודיע כי אין בכוונתו להגיב יותר בנושא. ואולם, לאחר מסיבת העיתונאים של ביאלק, התייחס לדברים דוברו, ואמר כי ההאשמות הן "שקריות לחלוטין". קיין עצמו נאלץ גם הוא להתייחס לדברים כשהתראיין אמש לתוכנית של ג'ימי קימל ברשת ABC, ואמר כי בכוונתו לכנס היום מסיבת עיתונאים בפיניקס ולהתייחס בפירוט להאשמות. "אין שמץ אמת בכל ההאשמות האלה", אמר, "ולכן אכנס מסיבת עיתונאים - להעמיד את הדברים על דיוקם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully