וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט העליון יורם דנציגר נחקר 12 שעות במשטרה

גלעד גרוסמן

6.11.2011 / 22:00

לראשונה מאז שהמליץ אגף החקירות על סגירת התיק בעניינו, חזר השופט דנציגר אל חדר החקירות. בעבר נחשד דנציגר כי ייצג תוך ניגוד עניינים את ראש העיר בת ים, שלומי לחיאני

שופט בית המשפט העליון, יורם דנציגר, נחקר היום (ראשון) פעם נוספת במשטרה, לראשונה מאז שהמליץ אגף החקירות לסגור את התיק בעניינו. דנציגר נחקר במשך 12 שעות על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירת פשיעה כלכלית, ועל ידי מפקד יחידת להב 433, ניצב דודו מנצור. החקירה בוצעה לבקשת הפרקליטות, וממצאיה הועברו אליה בסיומה.

עוד על פרשת לחיאני-דנציגר:
לראשונה: שופט ביהמ"ש העליון נחקר באזהרה
החקירה נגד דנציגר מסתיימת בלי המלצה לאישום
המשטרה: להגיש כתב אישום נגד שלומי לחיאני

בחודש ספטמבר, המשטרה העבירה לפרקליטות המלצה לסגור את התיק נגד דניצגר, שנחקר בשל קשריו עם ראש העיר בת ים, שלומי לחיאני. הוא נחקר באזהרה במשטרה ב-4 באוגוסט השנה, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, עורך הדין יהודה וינשטיין, אישר למשטרה לבצע הליך של בדיקה לגבי נסיבות העסקתם של עורכי דין על ידי עיריית בת ים, לרבות משרדו הפרטי של דנציגר. לצורך החקירה, השעה דנציגר את עצמו מכהונתו בבית המשפט העליון.

במשטרה עלה חשד לפיו דנציגר נשכר בעת עבודתו כעורך דין פרטי על ידי לחיאני, ובמקביל ייצג אותו בעניינים נוספים, מבלי שיידע את הגורמים הרלוונטיים על ניגוד העניינים האפשרי. לפני כמה שבועות הודיע ראש אגף החקירות במשטרה, תת-ניצב יואב סגלוביץ', כי התיק נגד דנציגר נסגר, וכי גובשה תשתית ראייתית מספקת להגשת כתב אישום נגד לחיאני. המשטרה תמליץ להאשימו בעבירות של קבלת שוחד, מרמה, הפרת אמונים והלבנת הון. בנוסף, נמצאה תשתית ראייתית נגד בעלי תפקידים נוספים בעיריית בת ים, ונגד גורמים פרטיים בעבירות של מתן שוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully