וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: שופט עליון נחקר במשטרה תחת אזהרה

שופט בית המשפט העליון יורם דנציגר נחקר במשטרה בשל קשריו עם ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני. השופט עידכן השבוע את נשיאת בית המשפט ביניש על יצאתו לחופשה כדי לאפשר השלמת החקירה

בפעם הראשונה בישראל, נחקר היום (חמישי) שופט בית המשפט העליון יורם דנציגר במשטרה תחת אזהרה. דנציגר, נחקר בשעות האחרונות (חמישי) במשטרה, לאחר שביום שני האחרון החליט היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, לאשר את חקירתו באזהרה בנושא קשריו עם ראש עיריית בת ים, שלומי לחיאני, החשוד בעבירות מרמה. ההחלטה התקבלה בהתייעצות עם פרקליט המדינה משה לדור, ראש אגף חקירות במשטרה ניצב יואב סגלוביץ' וכלל גורמי המשטרה והפרקליטות הרלוונטיים. כך דווח בגלי צה"ל.

עוד על פרשת השופט דנציגר
וינשטיין החליט: השופט יורם דנציגר ייחקר במשטרה
השופט יורם דנציגר השעה עצמו מבית המשפט העליון
המשטרה תבקש לחקור באזהרה את שופט העליון דנציגר

עד לפני מספר ימים, נמנע היועץ לאפשר את חקירתו של דנציגר כחשוד, והתיר למשטרה רק לבצע הליך של בדיקה לגבי נסיבות העסקתם של משרדי עורכי דין שונים על ידי עיריית בת ים, בהם משרדו של דנציגר, לפני שמונה לשופט. במסגרת זו העיד דנציגר פעמיים במשטרה, אולם שם סברו שיש צורך בהבהרות נוספות, ולכן ביקשו לחקור אותו באזהרה. לבסוף, כאמור, קיבל וינשטיין את הבקשה.

וינשטיין הודיע כי בכוונת מערכת האכיפה להשלים את הטיפול בפרשה במהירות, על מנת שהיועץ יוכל לקבל החלטה בנוגע להגשת כתב אישום נגד דנציגר ומעורבים נוספים בפרשה בקרוב. דנציגר הודיע בתחילת השבוע לנשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית ביניש, על יציאתו המידית לחופשה על מנת לאפשר את השלמת החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully