וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ממליצה לסגור החקירה נגד השופט דנציגר

המשטרה העבירה בימים האחרונים המלצה לפרקליטות לסגור את תיק החקירה, אולם טרם ברור האם בשל חוסר ראיות - או מחוסר אשמה. השופט נחקר בשל קשריו עם ראש העיר בת ים שלומי לחיאני

תיק החקירה נגד שופט בית המשפט העליון, יורם דנציגר, שנחקר בשל קשריו עם ראש העיר בת ים שלומי לחיאני, עשוי להיסגר בקרוב. כך דווח אמש (רביעי) בערוץ 10. על פי הדיווח, המשטרה העבירה בימים האחרונים לפרקליטות המלצה לסגור את התיק, אולם לא ברור אם הסיבה היא בשל חוסר אשמה - או בשל היעדר ראיות נגדו דנציגר.

עוד על פרשת דנציגר
לראשונה: שופט עליון נחקר באזהרה
המשטרה תבדוק הקשרים בין לחיאני לשופט דנציגר

תחילת הפרשה לפני מספר חודשים. דנציגר זומן למתן עדות, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, עורך הדין יהודה וינשטיין, אישר למשטרה לבצע הליך של בדיקה לגבי נסיבות העסקתם של עורכי דין על ידי עיריית בת ים, לרבות משרדו של דנציגר. זאת, לאחר שעלה חשד, לפיו דנציגר נשכר בעת עבודתו כעורך דין פרטי על ידי לחיאני, ובמקביל ייצג אותו בעניינים נוספים, וזאת מבלי שיידע את הגורמים הרלוונטיים על ניגוד עניינים האפשרי.

לאחר מכן, אישר היועץ המשפטי לממשלה לחקור את דנציגר תחת אזהרה בפרשה, וכך היה כאשר הגיע לחקירה בתחילת חודש אוגוסט. קודם לחקירה הודיע דנציגר לנשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית ביניש, על יציאתו המידית לחופשה על מנת לאפשר את השלמת החקירה.

עדכון ראשון: 20:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully